kikotin kikotin
nyt mentiin nyt mentiin
Persujen unelma paremmasta Suomesta Persujen unelma paremmasta Suomesta
täs meijän perhe täs meijän perhe
Muroja Muroja
Kusella Kusella
Persujen unelma paremmasta Suomesta Persujen unelma paremmasta Suomesta
Kamulle ruokaa Kamulle ruokaa
Akat ja lintu Akat ja lintu
merirosvo merirosvo
Ihana nainen Ihana nainen
Träppi-kissa D: Träppi-kissa D:
ihana nainen ihana nainen
kikkaili kikkaili
vien sen silti vien sen silti
Tehtävä suoritettu Tehtävä suoritettu
Ihana pupu Ihana pupu
Ihana nainen Ihana nainen
Ye Ye
Big Jack Big Jack
Persujen unelma paremmasta Suomesta Persujen unelma paremmasta Suomesta
hyvä perse hyvä perse
Kissailua Kissailua
Pikkelssille ei vittuilla Pikkelssille ei vittuilla
 1 009 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto, 15.05.2022 18:51:13
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 15.05.2022.

Hannun psykoosi laukeaa

[64429] [tiedosto.jpg] [0.2 MB] [800x901] [] []
tiedosto.jpg

hannu hanhi

(6)  · 

psykoosi

(71)  · 

absintti

15.05.2022 20:35:25
#571376 [+-] Piilota Suosittele

p̝̼̦͂ͧ̐ͥh̘ͪ͞'̼̠̟̪̞̰̗̎ͨ̌͛̈̚ņ̉ͤ̑̑̅g̾̃̆͋l̮̲̳̟̈̇̽̈ͤͩ̒ṵ̝̯̟̭̙͈i̠͖͚̓̽̇̿́ ͚̭̞̥͉̟̻̈m͌ͯͫͬ̒̈́͛҉̻̥̙͇g̥̤̪̫͔̐͂͌̋̉̎l̤͇͓̬̣ͥͪ̔̽ͪw̢̥̙̳͗̓̑ͩ̑̒'͖̤̮̬̜̮͚̐͂ͭͦn̦̮͙͕̞͊ͭͅa̹ͧ͡f͌ͤͪ͏̟̳̣h͈ͯ̔ͪ̇
̋C̸̯̫t̨̜̼͔͉̹͐h͓͍͍̘̼ͭ͐́͑u̩̯͈̟͎ͦͣͨ̑̏̚l̢͛̈́͋̈́ͦ̅h̑u̼̱̰ͅ ̬͎͕̥̱̉ͫ͐̋ͅͅR͈͎͔̦̗̂̒ͭ̆̾'̲̤̣̬̜̤͙͋̂̈̍̈́͆̀l̻̝̍̾͑͑y͉̮̙̠̺͍ͮ́͝e̘̘̱͓̦̺̟ͩ͆̄̈hͪ͂͂͆
̛ͧ͌̑w̟̯̟̩ͧg̵̯̪̻ͧͮ̚ã̶͗̆ͩͬ͛h̖̰̆͘'̤̹̞͍ͪͨͧ͗̑͊́ͅn̲̝ͪ̅̔a̡̺͈̫̤͓g͓͔̋ͤͥͤ͌ͨ̈́l̻̙̮̫̝͉̘̏ͫ ͋f͔̭̺̿ͮͭ͐ͭ̎̍h̝̣ͣ̓̆̑͑͌̅͢t̫̖̳a̘̖̬̣͙͟ǧ̻̦̩̿̚n̵̿́͐ͣ

15.05.2022 21:50:52
#571397 [+5] Piilota Suosittele

Cthulhu, cthulhu!

Kovasti olen silti aina ihmetellyt absintti-juttuja, että pärisee ja pörisee, mutta ihan samanlaista viinaa se kyllä on kuin muutkin viinat.

Tästä tosin kun lähdetään etelän suuntaan, niin löytyy toki maita, joissa absintissa on mukana reilujakin määriä tujonia. Ei se silti kyllä cthulhuja saa näkemään enkä päätynyt munasiltani suihkulähteeseen. Kunnon tujoni-napanderien jälkeen tosin hetkeen ei vituttanut yhtään mikään kunnes iski ketutus, kun ei makeaa saanut mistään, kun kaikki paikat olivat jo kiinni. Onneksi eräästä ostarista löytyi avoinna oleva McDonalds ja kahvia ja makeaa naamariin ja hymy oli taas herkässä.

16.05.2022 08:03:45
#571456 [+1] Piilota Suosittele

>>571397
ymmärtääkseni vanhoja absinttipulloja on korkattu ja analysoitu eikä niissä oo ees ollut sen enempää sitä ruohoo ku nykyäänkään
taitaa absinttioireet olla kuitattu ihan perus juoppohulluudella

19.05.2022 13:42:53
#572104 [+-] Piilota Suosittele

>>571397
Täähän se, itse juon varsin paljon absintteja suhteessa muihin alkoholijuomiin ja omasta mielestäni se on viskien rinnalla aikalailla parasta paskaa.
Itseltä löytyy myös muuan tsekkiläistä absinttia jossa on tujonipitoisuudet aika paljon normaalia korkeammat, enkä kyllä mitään eroa ole huomannut. Toki en juo sitä pullollista kerralla :D

[ 4 viestiä | ]