paskatarjoilu paskatarjoilu
Outoa suhinaa S-marketissa Outoa suhinaa S-marketissa
nakuankka vs zorro nakuankka vs zorro
Talla Talla
tervetuloa tervetuloa
vitun vihreät vitun vihreät
Ruåttalaiset äärioikeistonuoret Ruåttalaiset äärioikeistonuoret
Tissit Tissit
Old and bald Old and bald
Joka päivä on perjantai Joka päivä on perjantai
Dynaaminen ohitus Dynaaminen ohitus
Piiparinen Piiparinen
Söpö nappisilmä Söpö nappisilmä
Ryssä ja seta Ryssä ja seta
Häpi deis Häpi deis
opetusmateriaali opetusmateriaali
Miehen paras ystävä Miehen paras ystävä
Viimeinen pala kakkua Viimeinen pala kakkua
Pyykinpesua Pyykinpesua
Biologi ja sukupuolihullu Biologi ja sukupuolihullu
leslie nielsen leslie nielsen
Lara on pilalla Lara on pilalla
kunhan kuulat ovat vihreitä kunhan kuulat ovat vihreitä
Porin ässät Porin ässät
 1 012 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto, 15.05.2022 18:51:13
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 15.05.2022.

Hannun psykoosi laukeaa

[64429] [tiedosto.jpg] [0.2 MB] [800x901] [] []
tiedosto.jpg

hannu hanhi

(6)  · 

psykoosi

(71)  · 

absintti

15.05.2022 20:35:25
#571376 [+-] Piilota Suosittele

p̝̼̦͂ͧ̐ͥh̘ͪ͞'̼̠̟̪̞̰̗̎ͨ̌͛̈̚ņ̉ͤ̑̑̅g̾̃̆͋l̮̲̳̟̈̇̽̈ͤͩ̒ṵ̝̯̟̭̙͈i̠͖͚̓̽̇̿́ ͚̭̞̥͉̟̻̈m͌ͯͫͬ̒̈́͛҉̻̥̙͇g̥̤̪̫͔̐͂͌̋̉̎l̤͇͓̬̣ͥͪ̔̽ͪw̢̥̙̳͗̓̑ͩ̑̒'͖̤̮̬̜̮͚̐͂ͭͦn̦̮͙͕̞͊ͭͅa̹ͧ͡f͌ͤͪ͏̟̳̣h͈ͯ̔ͪ̇
̋C̸̯̫t̨̜̼͔͉̹͐h͓͍͍̘̼ͭ͐́͑u̩̯͈̟͎ͦͣͨ̑̏̚l̢͛̈́͋̈́ͦ̅h̑u̼̱̰ͅ ̬͎͕̥̱̉ͫ͐̋ͅͅR͈͎͔̦̗̂̒ͭ̆̾'̲̤̣̬̜̤͙͋̂̈̍̈́͆̀l̻̝̍̾͑͑y͉̮̙̠̺͍ͮ́͝e̘̘̱͓̦̺̟ͩ͆̄̈hͪ͂͂͆
̛ͧ͌̑w̟̯̟̩ͧg̵̯̪̻ͧͮ̚ã̶͗̆ͩͬ͛h̖̰̆͘'̤̹̞͍ͪͨͧ͗̑͊́ͅn̲̝ͪ̅̔a̡̺͈̫̤͓g͓͔̋ͤͥͤ͌ͨ̈́l̻̙̮̫̝͉̘̏ͫ ͋f͔̭̺̿ͮͭ͐ͭ̎̍h̝̣ͣ̓̆̑͑͌̅͢t̫̖̳a̘̖̬̣͙͟ǧ̻̦̩̿̚n̵̿́͐ͣ

15.05.2022 21:50:52
#571397 [+5] Piilota Suosittele

Cthulhu, cthulhu!

Kovasti olen silti aina ihmetellyt absintti-juttuja, että pärisee ja pörisee, mutta ihan samanlaista viinaa se kyllä on kuin muutkin viinat.

Tästä tosin kun lähdetään etelän suuntaan, niin löytyy toki maita, joissa absintissa on mukana reilujakin määriä tujonia. Ei se silti kyllä cthulhuja saa näkemään enkä päätynyt munasiltani suihkulähteeseen. Kunnon tujoni-napanderien jälkeen tosin hetkeen ei vituttanut yhtään mikään kunnes iski ketutus, kun ei makeaa saanut mistään, kun kaikki paikat olivat jo kiinni. Onneksi eräästä ostarista löytyi avoinna oleva McDonalds ja kahvia ja makeaa naamariin ja hymy oli taas herkässä.

16.05.2022 08:03:45
#571456 [+1] Piilota Suosittele

>>571397
ymmärtääkseni vanhoja absinttipulloja on korkattu ja analysoitu eikä niissä oo ees ollut sen enempää sitä ruohoo ku nykyäänkään
taitaa absinttioireet olla kuitattu ihan perus juoppohulluudella

19.05.2022 13:42:53
#572104 [+-] Piilota Suosittele

>>571397
Täähän se, itse juon varsin paljon absintteja suhteessa muihin alkoholijuomiin ja omasta mielestäni se on viskien rinnalla aikalailla parasta paskaa.
Itseltä löytyy myös muuan tsekkiläistä absinttia jossa on tujonipitoisuudet aika paljon normaalia korkeammat, enkä kyllä mitään eroa ole huomannut. Toki en juo sitä pullollista kerralla :D

[ 4 viestiä | ]