Tervetuloa kynsikaupunkiin >:3 Tervetuloa kynsikaupunkiin >:3
Hahmostatsit selitetty tomaateilla Hahmostatsit selitetty tomaateilla
Elevoituneen makuaistin muumi Elevoituneen makuaistin muumi
Kataloogi Kataloogi
Hauskaa tivolissa Hauskaa tivolissa
Thot Thot
Kauneus on katoavaista Kauneus on katoavaista
Viikonloppu Viikonloppu
Olisi sen tilin voinut vetää miinuksellekkin Olisi sen tilin voinut vetää miinuksellekkin
Sukkamieli Sukkamieli
Hei Hei
Paree opetella uimaan Paree opetella uimaan
Hapsi aineissa Hapsi aineissa
Uusi lasten kanava Uusi lasten kanava
Tää apex on kuulemma hyvä peli Tää apex on kuulemma hyvä peli
Opiskelua Opiskelua
Ei saa naista vai? Ei saa naista vai?
Vanhanen Vanhanen
Aamukahvit Aamukahvit
Supliikkimies Supliikkimies
Koiron koti Koiron koti
Oisko kannattanu hankkia honda autoksi ? Oisko kannattanu hankkia honda autoksi ?
Korkeamman tason mämmi Korkeamman tason mämmi
Kattomaalarit Kattomaalarit
 1 012 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto, 15.05.2022 18:51:13
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 15.05.2022.

Hannun psykoosi laukeaa

[64429] [tiedosto.jpg] [0.2 MB] [800x901] [] []
tiedosto.jpg

hannu hanhi

(6)  · 

psykoosi

(71)  · 

absintti

15.05.2022 20:35:25
#571376 [+-] Piilota Suosittele

p̝̼̦͂ͧ̐ͥh̘ͪ͞'̼̠̟̪̞̰̗̎ͨ̌͛̈̚ņ̉ͤ̑̑̅g̾̃̆͋l̮̲̳̟̈̇̽̈ͤͩ̒ṵ̝̯̟̭̙͈i̠͖͚̓̽̇̿́ ͚̭̞̥͉̟̻̈m͌ͯͫͬ̒̈́͛҉̻̥̙͇g̥̤̪̫͔̐͂͌̋̉̎l̤͇͓̬̣ͥͪ̔̽ͪw̢̥̙̳͗̓̑ͩ̑̒'͖̤̮̬̜̮͚̐͂ͭͦn̦̮͙͕̞͊ͭͅa̹ͧ͡f͌ͤͪ͏̟̳̣h͈ͯ̔ͪ̇
̋C̸̯̫t̨̜̼͔͉̹͐h͓͍͍̘̼ͭ͐́͑u̩̯͈̟͎ͦͣͨ̑̏̚l̢͛̈́͋̈́ͦ̅h̑u̼̱̰ͅ ̬͎͕̥̱̉ͫ͐̋ͅͅR͈͎͔̦̗̂̒ͭ̆̾'̲̤̣̬̜̤͙͋̂̈̍̈́͆̀l̻̝̍̾͑͑y͉̮̙̠̺͍ͮ́͝e̘̘̱͓̦̺̟ͩ͆̄̈hͪ͂͂͆
̛ͧ͌̑w̟̯̟̩ͧg̵̯̪̻ͧͮ̚ã̶͗̆ͩͬ͛h̖̰̆͘'̤̹̞͍ͪͨͧ͗̑͊́ͅn̲̝ͪ̅̔a̡̺͈̫̤͓g͓͔̋ͤͥͤ͌ͨ̈́l̻̙̮̫̝͉̘̏ͫ ͋f͔̭̺̿ͮͭ͐ͭ̎̍h̝̣ͣ̓̆̑͑͌̅͢t̫̖̳a̘̖̬̣͙͟ǧ̻̦̩̿̚n̵̿́͐ͣ

15.05.2022 21:50:52
#571397 [+5] Piilota Suosittele

Cthulhu, cthulhu!

Kovasti olen silti aina ihmetellyt absintti-juttuja, että pärisee ja pörisee, mutta ihan samanlaista viinaa se kyllä on kuin muutkin viinat.

Tästä tosin kun lähdetään etelän suuntaan, niin löytyy toki maita, joissa absintissa on mukana reilujakin määriä tujonia. Ei se silti kyllä cthulhuja saa näkemään enkä päätynyt munasiltani suihkulähteeseen. Kunnon tujoni-napanderien jälkeen tosin hetkeen ei vituttanut yhtään mikään kunnes iski ketutus, kun ei makeaa saanut mistään, kun kaikki paikat olivat jo kiinni. Onneksi eräästä ostarista löytyi avoinna oleva McDonalds ja kahvia ja makeaa naamariin ja hymy oli taas herkässä.

16.05.2022 08:03:45
#571456 [+1] Piilota Suosittele

>>571397
ymmärtääkseni vanhoja absinttipulloja on korkattu ja analysoitu eikä niissä oo ees ollut sen enempää sitä ruohoo ku nykyäänkään
taitaa absinttioireet olla kuitattu ihan perus juoppohulluudella

19.05.2022 13:42:53
#572104 [+-] Piilota Suosittele

>>571397
Täähän se, itse juon varsin paljon absintteja suhteessa muihin alkoholijuomiin ja omasta mielestäni se on viskien rinnalla aikalailla parasta paskaa.
Itseltä löytyy myös muuan tsekkiläistä absinttia jossa on tujonipitoisuudet aika paljon normaalia korkeammat, enkä kyllä mitään eroa ole huomannut. Toki en juo sitä pullollista kerralla :D

[ 4 viestiä | ]