Honest Abe Honest Abe
Alaston Täydellisyys Alaston Täydellisyys
Vuh Rää Vuh Rää
Lähestyvän joulun kunniaksi pojuperjantai Lähestyvän joulun kunniaksi pojuperjantai
Katso tää Katso tää
Perjantai Perjantai
Autovisa - Mikä auto? Autovisa - Mikä auto?
Estradille saapuu, no siili ja koiro Estradille saapuu, no siili ja koiro
Hemuli menettää jalan Hemuli menettää jalan
Kuistiapina Kuistiapina
Perjantain saalis Perjantain saalis
Neekerikopteri ei nouse ilmaan Neekerikopteri ei nouse ilmaan
Mä käristin vahingossa itteni tuolla Mä käristin vahingossa itteni tuolla
Käyn tässä vähän itsekkin sähköpyöräilemässä Käyn tässä vähän itsekkin sähköpyöräilemässä
skibidi toilet skibidi toilet
Hyvä leffa Hyvä leffa
Pihvi tinderissä Pihvi tinderissä
Tänään ei onnistu Tänään ei onnistu
ihana nainen ihana nainen
Black Friday (mm. Elokapina) Black Friday (mm. Elokapina)
Lapsuus Lapsuus
Juttuja Juttuja
Kalevala Kalevala
Kissoja Kissoja
 720 näyttökertaa, 3 viestiä, 1.02 MB, 1 tiedosto, 10.08.2022 09:30:13
[ + 6 - | ]

Kehitysavusta on hyötyä.

[66414] [Screenshot_20220810-092935_Twitter.jpg] [1.02 MB] [938x2648] [] []
Screenshot_20220810-092935_Twitter.jpg

kirgisia

 · 

kehitysapu

(7)
10.08.2022 10:49:23
#590990 [+4] Piilota Suosittele

Yesh. ja sinne män täysin kankkulan kaivoon. Samoin kuin kazastanin vessapaperiin siirtyminen. Nauravat suomen sinisilmäisille päättäjille päin naamaa. Antakaa meille kolikkoa. Me otetaan vastaan.

10.08.2022 13:04:55
#591013 [+7] Piilota Suosittele

Ymmärrän, että suomalainen keuhkoterveysjärjestö pyrkisi vähentämään tupakointia - Suomessa.

En kuitenkaan ymmärrä alkuunkaan, miksi nämä tunarit kaatavat Suomesta rahaa Kirgisiaan. Tämäkin raha kun voitaisiin pitää Suomessa liikkumassa, tuottamassa työpaikkoja ja tuottamassa verotuloja.

Lopettamisyritykset lisääntyneet 9%. Vau. Yrittikö ennen 100 tyyppiä lopettaa ja nyt peräti 109 kun on mainostettu ja tiedotettu ja vedetty pitkää projektia asiantuntijoineen kaikkineen. Kuinka moni oikeasti edes lopetti? Kuinka paljon tämä maksoi Filhalle?
Koska Suomessa ymmärretään, että rahaa ei riitä käytettäväksi toisten ongelmiin, kun meillä on Suomessa liikaa omiakin ongelmia?

[ 3 viestiä | ]