murakka kissa murakka kissa
sunnuntaiaamut sunnuntaiaamut
Hehe Hehe
deez nuts deez nuts
vaatii tarkkuutta vaatii tarkkuutta
Liukkaria Liukkaria
Mutiainen ja Kepu - ei älämölä linjoilla Mutiainen ja Kepu - ei älämölä linjoilla
Digipappa Digipappa
aivot jääty aivot jääty
eiku minä menen ensin eiku minä menen ensin
oisko pikaset oisko pikaset
siellä se sun temu-pakettis menee siellä se sun temu-pakettis menee
Tekoähly Tekoähly
Häslinki Häslinki
Hyvin kulkee Hyvin kulkee
Haamu - Rotat Haamu - Rotat
Whats App asetus myös yksityiskeskusteluihin Whats App asetus myös yksityiskeskusteluihin
obi-wan mjäy obi-wan mjäy
sellane juttu käytäjänimimerkille Psyyke sellane juttu käytäjänimimerkille Psyyke
Kauniita unia, loisten kuvia :) Kauniita unia, loisten kuvia :)
Jopas jotakin Jopas jotakin
täällä vartioin minä täällä vartioin minä
Pajeetti kuussa Pajeetti kuussa
auton pesu auton pesu
 720 näyttökertaa, 3 viestiä, 1.02 MB, 1 tiedosto, 10.08.2022 09:30:13
[ + 6 - | ]

Kehitysavusta on hyötyä.

[66414] [Screenshot_20220810-092935_Twitter.jpg] [1.02 MB] [938x2648] [] []
Screenshot_20220810-092935_Twitter.jpg

kirgisia

 · 

kehitysapu

(7)
10.08.2022 10:49:23
#590990 [+4] Piilota Suosittele

Yesh. ja sinne män täysin kankkulan kaivoon. Samoin kuin kazastanin vessapaperiin siirtyminen. Nauravat suomen sinisilmäisille päättäjille päin naamaa. Antakaa meille kolikkoa. Me otetaan vastaan.

10.08.2022 13:04:55
#591013 [+7] Piilota Suosittele

Ymmärrän, että suomalainen keuhkoterveysjärjestö pyrkisi vähentämään tupakointia - Suomessa.

En kuitenkaan ymmärrä alkuunkaan, miksi nämä tunarit kaatavat Suomesta rahaa Kirgisiaan. Tämäkin raha kun voitaisiin pitää Suomessa liikkumassa, tuottamassa työpaikkoja ja tuottamassa verotuloja.

Lopettamisyritykset lisääntyneet 9%. Vau. Yrittikö ennen 100 tyyppiä lopettaa ja nyt peräti 109 kun on mainostettu ja tiedotettu ja vedetty pitkää projektia asiantuntijoineen kaikkineen. Kuinka moni oikeasti edes lopetti? Kuinka paljon tämä maksoi Filhalle?
Koska Suomessa ymmärretään, että rahaa ei riitä käytettäväksi toisten ongelmiin, kun meillä on Suomessa liikaa omiakin ongelmia?

[ 3 viestiä | ]