Based Peru Based Peru
Kaunis tarina Kaunis tarina
Täähän se ois Täähän se ois
Katolta hyppääminen Katolta hyppääminen
Tää on se kiva mekko! Tää on se kiva mekko!
Mietteitä Twitteristä Mietteitä Twitteristä
kisse leipoo kisse leipoo
Erika Erika
palikkatesti palikkatesti
Pelihetki Pelihetki
pertti tuononen pertti tuononen
Muurinmurtaja Muurinmurtaja
Nakuankan kieli Chimeran perseessä Nakuankan kieli Chimeran perseessä
Luolastolainen päiväunilla Luolastolainen päiväunilla
Mun mummoni muni mun mammani Mun mummoni muni mun mammani
arman Ulizard arman Ulizard
Laardiliukumäki Laardiliukumäki
Tänään NiggaTV:ssä menen poliisilaitokselle :D Tänään NiggaTV:ssä menen poliisilaitokselle :D
Valkoinen mies varastaa Valkoinen mies varastaa
Smurf Reich Smurf Reich
Hemuli menettää jalan Hemuli menettää jalan
kot feels like kot feels like
Cult of the black electronics 4 Cult of the black electronics 4
Purilainen Purilainen
 1 286 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.56 MB, 1 tiedosto, 25.08.2022 21:26:37
[ + 5 - | ]

Spandex

[66933] [tiedosto.mp4] [0.56 MB] [540x360] [12.61s] [] []

pyöräilijä

(33)  · 

spandex

(50)  · 

kusipää

(19)  · 

yli vaan

 · 

pyörä homo

(19)  · 

hyvän mielen media

(25)  · 

vihreät

(423)
25.08.2022 21:48:01
#595181 [+2] Piilota Suosittele

Enää ei edes spandex spedet ahdista niin pahasti kuin noi sähköskuutti idiootit.
Ajellaan keskellä jalkakäytävää, hypitään siitä ajoradalle, käännytään jalkakäytävän kulmassa hidastamatta näkemättä mitä sieltä on tulossa, ihmetellään kun vartijat pysäyttää kun ajellaan kauppakeskuksen sisällä tierillä +15km/h ihmisten keskellä.

25.08.2022 22:01:47 | 00:00:46
#595189 [+4] Piilota Suosittele

>>595181
Ennen sitä luuli, että kaupunkipyörien vuokraajat ovat niitä pahimpia. Heissä kiteytyi liilenteessä harvoin liikkuvan tienkäyttäjän osaamattomuus ja tietämättömyys. Sitten tulivat sähköskuutit ja edelliseen voitiin lisätä suunnaton typeryys ja majesteetillinen välinpitämättömyys.

26.08.2022 07:00:55
#595235 [+-] Piilota Suosittele

>>595189
Tuntuu että osalla näistä mainituista ryhmistä on aivojen käyttö asetettu "virransäästötilaan".
Spandex näkee vain rakoja mistä sujahtaa järjettömillä nopeuksilla.
Kaupunkipyörän käyttäjä kuvittelee että alla on monikäyttö / maasto kulkuväline jolla saa ajella missä vaan ilman tieliikenne lain puuttumista asiaan.
Sähköskuutin käyttäjä puolestaan sama kuin spandex varustettuna pienemmillä renkailla ja yleensä ilta / yö-aikaan vielä humalassa.

[ 4 viestiä | ]