Ählämit ahdistelemassa skottityttöjä Ählämit ahdistelemassa skottityttöjä
dädi dädi
tsottomattee tsottomattee
Miksi saunassa pitää olla alasti? Miksi saunassa pitää olla alasti?
pekka :D pekka :D
vetoja löytyy vetoja löytyy
yes yes
giljotiini giljotiini
Tyypillinen vegaani Tyypillinen vegaani
Koiruus Koiruus
Myrkky Myrkky
kuka ovella kuka ovella
roolileikkejä roolileikkejä
illalla kotio illalla kotio
nigger :D nigger :D
Pihalla päästä Pihalla päästä
päiväunilla päiväunilla
Kuka luolastolainen teki langan ylilaudalle? Kuka luolastolainen teki langan ylilaudalle?
NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN
aika rientää aika rientää
spider-pekka spider-pekka
Pieru Pieru
ujoo kulmaa ujoo kulmaa
Vasemmisto ja karjapaimen Vasemmisto ja karjapaimen
 607 näyttökertaa, 7 viestiä, 4.53 MB, 1 tiedosto, 03.08.2024 00:35:05
[ + 0 | ]

Vipukeihäs teille survivalisteille


tuomiopäivä

(6)  · 

vipukeihäs

 · 

survivalismi

03.08.2024 09:56:35
#639058 [+-] Piilota Suosittele

Jotenkin tunne, että jousi taisi syrjäyttää tälläisen
viritelmän hyvin nopeasti jo aikoinaan.

Survivalismia ajatellen sainoisin silti, että ihan pulttipiekkarikin
olisi fiksumpi ajatus. Järkevällä käytöllä kestää varmasti kauemmin,
kuin käyttäjä itse. Ja aika reippaasti varmempi käyttää kuin
heilua parin tikun kanssa metsässä.

Olikohan jousi liian helppo ja järkevä vaihtoehto ?

03.08.2024 22:50:12
#639155 [+-] Piilota Suosittele

>>639039
>>639058

No ei ellei mettästä talon kokosta saalista. Kuitenkin helpompi ja nopeampi valmistaa kuin kunnolla toimiva jousi. Muistaakseni käyttivät marjakuusta (myrkyllinen muuten, elkää syökö niiden siemeniä, periaatteessa ne punaiset marjakodat on kuitenkin syötäviä) jousien tekoon. Jousi on paljon parempi tarkkuudeltaankin, mutta kunnollisen valmistaminen ei onnistu ihan tuosta vain. Tuommoisen saa kuitenkin kasaan tosta vain. Osumatarkkuus tai paremminkin sen puute on sitten sitä mitä on. Jos näkee tokan peuroja/hirviä/poroja/helsinkiläisiä niin kyllä niistä joku ottaa osuman kun kunnolla tempaisee.

04.08.2024 00:17:32 | 00:39:53
#639192 [+-] Piilota Suosittele

>>639155 Sanoisin, että käyttäisin sen extra vapaa-ajan edes kohtuullisen
jousen valmistamiseen, kuin yrittäisin edes vitsillä kymmenettä kertaa hiipiä
peuralauman lähistölle vain toivoen parasta tuollaisen kanssa.
Saa helposti tehtyä itse varren, mutta tarvii kuitenkin tukevan ja
ennenkaikkea suoran keihään X useampi kpl että tuolla saa proteinia
ennen nälkäkuolemaa.

Melko lähelle nuo täälläkin ovat päästäneet, kun 30m päästä ovat vain
tassuttaneet polkua pitkin ohi antamatta vittuakaan vihellykselle perään.
Pari pienempää laumaa aina joka syksy menee aamupassin vierestä ja lähinnä
morjestavat. Tuntuvat tietävän aika hyvin, että ovat turvassa.

Mutta en kyllä sen varaan laske siltikään, että tuossa maailmantilanteessa
olisivat ihan niin kesyjä enää.

04.08.2024 01:18:48
#639198 [+-] Piilota Suosittele

>>639192
Juu siis totta helevetissä jousen värkkääminen on valtava parannus linkoon tai sitten vipukeihääseen tai muihin mitä nyt onkaan. Jousesta sitte varsijousi/pitkäjousi ja jos suinkin vaan löytää hiilen lisäksi salpietaria ja rikkiä niin aukenee täysin uudenlaisia mahdollisuuksia.

[ 7 viestiä | ]