koirateleportti koirateleportti
äärioikeistoa tuuletusräppänästäkin äärioikeistoa tuuletusräppänästäkin
intialainen ripulipata intialainen ripulipata
tavallinen autonkorjaus tavallinen autonkorjaus
isä ukko isä ukko
Pyllyyn Pyllyyn
vegaanimakkaraa vegaanimakkaraa
parta parta
voitolla yöhön voitolla yöhön
Panomies Panomies
Naku ja pertti<3 Naku ja pertti<3
liukumäki liukumäki
kotiopetus hyväksi lapsille kotiopetus hyväksi lapsille
rapunaaman suosikkikokoelma rapunaaman suosikkikokoelma
venäläinen liikemies venäläinen liikemies
vapaa vain hetken vapaa vain hetken
Tissejä Tissejä
itsepuolustus itsepuolustus
opi rakastamaan opi rakastamaan
laihalle pojalle ruokaa laihalle pojalle ruokaa
3 jews walked into bar 3 jews walked into bar
perinteet kunniaan perinteet kunniaan
laita äänet pois ennenku painat play laita äänet pois ennenku painat play
sinä ensin sinä ensin
 613 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.28 MB, 1 tiedosto
26.08.2022 01:42:24
[ + 4 | ]

Taas Marin aiheutti uuden kohun!

[66937] [tiedosto.jpg] [0.28 MB] [688x716] [] []
tiedosto.jpg

sanna marin

(322)  · 

sauli niinistö

(51)
26.08.2022 02:22:46
#595227 [+2] Piilota Suosittele

Voidaako tämä julkasu todeta niin että Sannan fanitkin haluaa et pitäydytää viihdeuutisissa, eikä vaa mennä niihi asiakysymyksii, koska sit vast epäedustavaks meneeki?

26.08.2022 03:11:33 | 03:14:15
#595231 [+1] Piilota Suosittele

>>595227
Kenukalla on tauti, mutta Kenukka ei välitä. Sokea fanitus kun pääsee valloilleen niin siinä ei auta minkäänlaiset faktat enää sen jälkeen. "Yhy yhy, persut rakastaa Jussia!" No ei rakasta. Asia kuin asia on kyettävä käsittelemään puolueettomasti faktoihin perustuen, mutta Santerot ja Kenut ei semmoseen rationalismiin suostu lähtemään. Koskee myös Jumia sekä nakua ja kaikkia muitakin autisteja jotka on silmät sirrillään pili tanassa aina kun näkee idolinsa/vihakkinsa uutisissa. Pellejä koko sakki. Älykäs ihminen kykenee näkemään idoliensakin virheet (puhumattakaan omistaan), mutta ei nää sankarit. Ei missään nimessä. Ku pällireservi riittää nippa nappa keharirajan ylittymisestä niin ollaan niin polleita ja "nokkelia" että muut saa aina hävetä.

[ 2 viestiä | ]