Tilanne Tilanne
Tietäjät tietää Tietäjät tietää
Paistettua pernaa saatana Paistettua pernaa saatana
tämmönen opastusvideo tämmönen opastusvideo
Joko tai.. Joko tai..
pillut pillut
Taivasrusina :4 Taivasrusina :4
Vihervasemmisto ja homo Vihervasemmisto ja homo
Repon lempikolikot: Konstantinopolilainen stamenon Repon lempikolikot: Konstantinopolilainen stamenon
välipala välipala
Monumentti Monumentti
Joopa joo Joopa joo
hampurilainen hampurilainen
jännää <3 jännää <3
Sauna-apu Sauna-apu
Joukkoliikenne, ala JKL Joukkoliikenne, ala JKL
Alexa Alexa
Polvistukaa Polvistukaa
72 tuntia lihan valmistelua 72 tuntia lihan valmistelua
Elokapinapropagandaa. Elokapinapropagandaa.
Lola Lola
Mamut vittuun Suomesta! Mamut vittuun Suomesta!
Unplugged router Unplugged router
Pari kuvaa Pari kuvaa
 1 286 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.56 MB, 1 tiedosto, 25.08.2022 21:26:37
[ + 5 - | ]

Spandex

[66933] [tiedosto.mp4] [0.56 MB] [540x360] [12.61s] [] []

pyöräilijä

(33)  · 

spandex

(50)  · 

kusipää

(19)  · 

yli vaan

 · 

pyörä homo

(19)  · 

hyvän mielen media

(25)  · 

vihreät

(423)
25.08.2022 21:48:01
#595181 [+2] Piilota Suosittele

Enää ei edes spandex spedet ahdista niin pahasti kuin noi sähköskuutti idiootit.
Ajellaan keskellä jalkakäytävää, hypitään siitä ajoradalle, käännytään jalkakäytävän kulmassa hidastamatta näkemättä mitä sieltä on tulossa, ihmetellään kun vartijat pysäyttää kun ajellaan kauppakeskuksen sisällä tierillä +15km/h ihmisten keskellä.

25.08.2022 22:01:47 | 00:00:46
#595189 [+4] Piilota Suosittele

>>595181
Ennen sitä luuli, että kaupunkipyörien vuokraajat ovat niitä pahimpia. Heissä kiteytyi liilenteessä harvoin liikkuvan tienkäyttäjän osaamattomuus ja tietämättömyys. Sitten tulivat sähköskuutit ja edelliseen voitiin lisätä suunnaton typeryys ja majesteetillinen välinpitämättömyys.

26.08.2022 07:00:55
#595235 [+-] Piilota Suosittele

>>595189
Tuntuu että osalla näistä mainituista ryhmistä on aivojen käyttö asetettu "virransäästötilaan".
Spandex näkee vain rakoja mistä sujahtaa järjettömillä nopeuksilla.
Kaupunkipyörän käyttäjä kuvittelee että alla on monikäyttö / maasto kulkuväline jolla saa ajella missä vaan ilman tieliikenne lain puuttumista asiaan.
Sähköskuutin käyttäjä puolestaan sama kuin spandex varustettuna pienemmillä renkailla ja yleensä ilta / yö-aikaan vielä humalassa.

[ 4 viestiä | ]