LÄÄH PUUH LÄÄH PUUH
amish gone wild amish gone wild
Niin hyvää banaania Niin hyvää banaania
Cornholio Cornholio
psyyke 1.1.2026 psyyke 1.1.2026
Ruokahommia Ruokahommia
Valtava penis Valtava penis
Panisin Panisin
uusivuosi uusivuosi
Tony Tiikeri seikkailee Tony Tiikeri seikkailee
Kakkua Kakkua
mee pyörätielle :D mee pyörätielle :D
Herrasmies Juuso Herrasmies Juuso
Hamasin Sanomat ja GDPR Hamasin Sanomat ja GDPR
Teki lumienkelin Teki lumienkelin
ruuanlaittohetki ruuanlaittohetki
Helmi Helmi
Börh Börh
Normaalit läskifemakkosuvakkilesbot kuvassa Normaalit läskifemakkosuvakkilesbot kuvassa
Mjäy :3 Mjäy :3
allahin ilotulitteet allahin ilotulitteet
:p :p
2025 2025
Hehe Hehe
 805 näyttökertaa, 7 viestiä, 3.98 MB, 1 tiedosto, 27.02.2024 19:16:54
[ + 5 - | ]

jutku

[68126] [tiedosto.png] [3.98 MB] [2000x2041] [] []
tiedosto.png

juutalainen

(178)  · 

ai

(209)  · 

tekoäly

(176)
27.02.2024 20:19:25 | 20:19:36
#601974 [+-] Piilota Suosittele

Ei ne sitä tyrkytä niinkuin pieni vähemmistö täällä, eikä siellä sallita gay-paradeja, mutta ei ne homoudesta hirttämään rupea, toisin kuin kaikissa ympärysvalloissa ja koko lähi-idässä muualla.

27.02.2024 22:01:23 | 22:03:32
#602021 [+-] Piilota Suosittele

>>601974








https://apnews.com/article/israel-discrimination-benjamin-netanyahu-lgbtq-people-78bcd332053aa26c3c9949eac2264d1c
https://www.theguardian.com/world/2022/dec/26/israeli-politician-suggests-doctors-could-refuse-to-treat-gay-patients

28.02.2024 22:14:08
#602238 [+-] Piilota Suosittele

>>602099
Katsoin huvikseen MV-Lehteä viikko pari sitten. Ovat terroristien puolella ihan täysillä. Pidän uutisten tekijöitä ja kommentoijia vähän vajaaälyisinä, mutta viihteenä, en siltikään olisi uskonut heidän todella kannattavan Hamasia syyttäen Israelia. Eikö siinä idioottisakissa juuri vihata rättipäitä?

No koska Hitler ja juutalaiset, se tuli selväksi nopeasti.

29.02.2024 00:24:24
#602281 [+-] Piilota Suosittele

>>602238
Sillon ku se alkuperänen jamppa piti MV:tä yllä niin saattoin jopa joskus vilkastakin taustatietoja uutisiin. Sitten ku se delas ja puikkoihin hyppäs Anus Putkonen niin ei siitä saa enää irti edes huumoria.... TAJUUTTEKS TE?!

[ 7 viestiä | ]