Kannaa ja vihanneksia Kannaa ja vihanneksia
Evo mitsu Evo mitsu
vituttaakun aina käy näin vituttaakun aina käy näin
Family guy Family guy
Kilpikonna :3 Kilpikonna :3
Nykyään amikset on siwan kassoja. Nykyään amikset on siwan kassoja.
Varmaan vituttaa näin jälkeenpäin Varmaan vituttaa näin jälkeenpäin
taistelukehä taistelukehä
Deus Ex Deus Ex
My mind is telling me no... My mind is telling me no...
Peräkärryllä pääs märkä pieru Peräkärryllä pääs märkä pieru
Kärpäsloukku Kärpäsloukku
Aika 5/5 paita Aika 5/5 paita
Maitoa kiitos :3 Maitoa kiitos :3
Gotta Catch 'Em All Gotta Catch 'Em All
mikä lommo mikä lommo
paska juttu paska juttu
35 vuotta 35 vuotta
Ramsay saa näpeilleen Ramsay saa näpeilleen
hajuaisti hajuaisti
rahtihame työmaalainen, älä häiritse rahtihame työmaalainen, älä häiritse
Edestä Edestä
Nelostieltä bongattua Nelostieltä bongattua
Padonmurtaja Padonmurtaja
 543 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 28.02.2024 04:15:38
[ + 3 | ]

2 på gonget

[68142] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [922x915] [] []
tiedosto.jpg

28.02.2024 07:00:29 | 07:01:13
#602119 [+-] Piilota Suosittele

>>602106
Joku roti ny sentään. Sitäpaitti tuo luuviulu sitä proteiini+vitamiini velliä enemmän tarttee ku tuo valas jolla on.. hyih, selluliittia.

Kerran muuten näin tommosen oikian anorektikon ku olin brassailemassa v16:lla pitkin kyliä. Piti ihan hangata silimiä, että näänkö oikeen. Teki tiukkaa tajuta, että se ylipäätään oli hengissä. Ei voi ymmärtää. Toisaalta kerran sitte näin tommosen demarin näkösen joka oli varmaan 20 vuotta sitten vetäny päälleen minitrikoot ja minikokosen t-topin joka anto myöten sen tissien ja perseenki kans eikä ollu ikinä ottanu niitä pois sen jäläkeen. Jos en ois silläki kertaa ollu autossa niin oisin varmaan kattonu monttu auki. Se oli täysin käsittämätön idea, että miten vitussa se oli ikinä kyenny pukeutuun niinhin kamppeisiin ku jo pelekät reidet oli leveämmät ku maaliman suurimmalla tukkijätkällä.

28.02.2024 23:28:45
#602270 [+-] Piilota Suosittele

Tähän pyritään nyt saamaan muutos, eli asetelma kokoomus - duunari

Sitten vielä ihmetellään, että mistä näitä "poliittisia" lakkoja oikein tulee

[ 3 viestiä | ]