megafooni megafooni
Niksi Pirkka Niksi Pirkka
menetetyt 500 euroa menetetyt 500 euroa
Venn- diagrammi Venn- diagrammi
Time Travel - Crystalis Time Travel - Crystalis
Maailman meno Maailman meno
Irakissa Irakissa
Onnenbörh :3 Onnenbörh :3
Kids In The Hall - Communism Kids In The Hall - Communism
suomen todellinen historia suomen todellinen historia
Piiperi Piiperi
Tampereella kilpaillut mukamas 16-vuotias urheilija... ja vitut! Tampereella kilpaillut mukamas 16-vuotias urheilija... ja vitut!
Mona Stöö Mona Stöö
Katkolle Katkolle
Seepra Seepra
Ei hevosia Ei hevosia
venäjän sisällissodan mähisijöitä venäjän sisällissodan mähisijöitä
Herra Hakkarainen Herra Hakkarainen
Saisinko esitellä... Saisinko esitellä...
Sammuta aurinko >:3 Sammuta aurinko >:3
Maanantai Maanantai
Elukoita Elukoita
Jazz Jazz
Cityvihreät Cityvihreät
 655 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.76 MB, 1 tiedosto, 25.03.2024 23:51:25
[ + 4 | ]

camping

[69173] [camping.png] [0.76 MB] [720x540] [] []
camping.png

camping

 · 

oleskelu

 · 

toisen omaisuus

 · 

demari

(108)
26.03.2024 01:24:09
#609239 [+3] Piilota Suosittele

Tuosta leiriytymisestä on niin montaa eri tasoa alkaen ilmastoidusta
asuntoautosta/vaunusta jossakin luksus leirintäalueella.
Toisena ääripäänä rinkka ja reppu periaatteella oikeasti jossakin sivussa.

Viikon metsäloma teltalla sillä periaatteella, että se laittaa
kamiinaan puuta, jolla ekana kylmä tulee. Siinä kun
aamun teeripassista rämpii teltalle ja keittelee kahvit, niin
onhan se loppupelissä sellainen fiilis, jonka mielekkyyttä on vaikea
selittää, jos ei pidä telttatason leiristä saati metsästämisestä.

26.03.2024 21:14:07
#609445 [+-] Piilota Suosittele

>>609389 En minäkään varsinaisesti lenkkeilystä välitä, että
lähetään vain kiertämään tuttu pururata tai vastaava ympäri.

Mutta sitten taas reippaasti enemmän tavaraa päällä kiertää
suonreunaa sellainen 10km matkan ja sitä ei laske liikunnaksi :D

27.03.2024 00:38:26
#609538 [+-] Piilota Suosittele

>>609445
Sen laskee työksi koska rinkka ja saha kädessä teet töitä siten ja paljon pidempiäkin matkoja, en ole työkuntoinen nyt. Vuosi sitten olin kyllä.

28.03.2024 02:21:32
#609868 [+-] Piilota Suosittele

>>609538 Siinähän se vitsi onkin, että vaikka homma on kokonaisuudessaan
huomattavasti raskaampaa, kuin perustyöpäivä ja unikin on vähintään
katkonaista, niin jostakin kummansyystä sitä vain jaksaa tehä ilman,
että tulee erityistä väsymystä.

[ 6 viestiä | ]