Vitun sale Vitun sale
Ymmärrettävää Ymmärrettävää
tekno kissa tekno kissa
PÄRRRRRRRR PÄRRRRRRRR
Kummeli Kummeli
Norjalaisia... Norjalaisia...
Sauna ois lämmin Sauna ois lämmin
Haamujeesussaaren infiltraatiotehtävä Haamujeesussaaren infiltraatiotehtävä
Viikonloppu Viikonloppu
Hapsin muija Hapsin muija
Osui nurkkaan. Osui nurkkaan.
Mestari pepe Mestari pepe
Arjista Arjista
:) (Mora) :) (Mora)
Se ruokkii miesten fantasioita Se ruokkii miesten fantasioita
Tyhjyys Tyhjyys
Nyt vittu... Nyt vittu...
Yritystuki Yritystuki
Nyt duli dabbelu! :3 Nyt duli dabbelu! :3
Ei mee yhtään renkaaseenilmaa22 Ei mee yhtään renkaaseenilmaa22
Aamufilosofiaa Aamufilosofiaa
Pasi ja Anssi Pasi ja Anssi
Kansanedustajien pääsykokeet Kansanedustajien pääsykokeet
Kataloogi Kataloogi
 789 näyttökertaa, 7 viestiä, 21.29 MB, 2 tiedostoa, 06.04.2024 17:01:13
[ + 4 - | ]

Ruokaa

[69565] [tiedosto_1.mp4] [13.19 MB] [720x1280] [38.21s] [] []
[69564] [tiedosto_2.mp4] [8.1 MB] [360x640] [59.10s] [] []

ruoka

(403)  · 

grilli

(68)  · 

liha

(79)
06.04.2024 17:27:58
#612454 [+2] Piilota Suosittele

Aika paljo vaivaa tos tokas ku teki omat hiiletki ja tuskin makuun juuri vaikuttaa, mutta hyvää seittä kyl. Eka oli vähä meh ku en juurikaan paneroiduista jutuista pidä.

06.04.2024 19:50:14
#612515 [+-] Piilota Suosittele

>>612454
No äläs ny. Sehän on vaan osa hauskuudesta. Ja voi pojjaat jos ois tommosia naapureita. Omnomnom. Kuvittele kuin hyvälle ne maistuis sitten vaikka uunissa laitettuina.

06.04.2024 22:15:55
#612583 [+-] Piilota Suosittele

>>612577
Mohulu m'babba 'ng gagga? Uuu uu uuII II IIIII!!!! Rakentaa huva maja. Minä kakka, spröörts, rakentaa. Kakka, rakentus. Kakka, kaka lopu. A! Syoda naapuri tule lisa kaka!

[ 7 viestiä | ]