pepejä pepejä
Venäläinen rauhanlippu Venäläinen rauhanlippu
Niin se menee Niin se menee
Rakkautta ilmassa Rakkautta ilmassa
Varg Vikernes on puhunut, Varg tietää Varg Vikernes on puhunut, Varg tietää
Perjantaibylle Perjantaibylle
Köytä ihminen tonne väliin. Köytä ihminen tonne väliin.
Venäläiset uutiset (noin 21.3.2022) Venäläiset uutiset (noin 21.3.2022)
Vaateapustus Vaateapustus
niilo juoksee manuaalisesti niilo juoksee manuaalisesti
Tummankeltanen uloste Tummankeltanen uloste
St. Patrick's Day St. Patrick's Day
haukottelee haukottelee
apinalauma apinalauma
vitsi oli oma keksimä vitsi oli oma keksimä
Sankarivaari suojeli naamiomiestä Sankarivaari suojeli naamiomiestä
ihana nainen ihana nainen
Ukraina. Ukraina.
Ammatinvalinta kysymys Ammatinvalinta kysymys
Huspista Huspista
NOM NOM NOM NOM NOM NOM
natsien valtakunta natsien valtakunta
Katkera Ukrainalainen tilittää Katkera Ukrainalainen tilittää
nyt kävi näin nyt kävi näin
 706 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.54 MB, 1 tiedosto, 06.04.2024 16:26:30
[ + 2 | ]

Hesarin kansi

[69563] [tiedosto.jpg] [0.54 MB] [1076x1452] [] []
tiedosto.jpg

06.04.2024 17:30:24
#612455 [+5] Piilota Suosittele

>>612452
En oo kyllä koskaan voinu käsittää että miks 2 "identtistä" juomaa, sanotaan vaikka 4,7% lonkeroa, niin se joka on tehty tislaamalla on kalliimpaa verotukseltaan, kuin se joka on tehty käymällä.

06.04.2024 21:53:10
#612575 [+3] Piilota Suosittele

Pelkästään käymisteitse valmistetussa on aina se kiljun paska maku jonka juuri nyt maistan kaljassani. Suurtuotannossa loppuhiiva kyllä tapetaan yleensä säteilyttämällä, mutta hiivaa se on kuollutkin hiiva jota aina vähän jää.

[ 10 viestiä | ]