>>613941 Voi poikani, volkkari on loppujen lopuksi aika helppo auto. Vikoja on toki, mutta vähemmän kuin monessa muussa merkissä ja korjaus on helppoa vaikka Heinävetisessä autotallissa, eikä osat maksa paljon vittuakaan kun tuotantoa on paljon. Kokeile pari vuotta ikiliikkuja Hiluxia, niin ymmärrät. Paska ajaa ylipäätään missään ja se kun kerran alkaa porsimaan, siitä tulee kerralla aivan vittumaisen kallis riesa ja ainoa hyvä puoli on siinä, että aina sen joku idiootti ostaa isolla rahalla pois, kun kuvittelee sen olevan... Ikiliikkuja Hilux.
[
2 viestiä
|
]
⭰
>lehdistö
Kkona ukko
vvapu :DDD
Pelaaja
The Jester
krapula
never stop the madness
luolaston meininkiä
Jumalauta, ei helvetti
Normipäivä naisilla
Paloviinan hyvä ystävä
Ärsyttävä juoppo
niksipirkka
kkkona tosiaan
Tein ite ja säästin. Kuvakommentti
Beer is coming
Hyvää vappua!
Keimo pötköttää krapulassa seuralaisen kanssa
kotkan meripäivät
Upi ''tuhoaa'' kaljan
Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks...