hapsi kaupassa hapsi kaupassa
pizzanpaisto pizzanpaisto
märkää hommaa märkää hommaa
twitch twitch
vanukasta vanukasta
gubbe vetää burnista gubbe vetää burnista
illalla kotio illalla kotio
Mietintää Mietintää
tuu tänne sanoo tuu tänne sanoo
evita on ihanin xoxo evita on ihanin xoxo
Hapsin sääret Hapsin sääret
vitjapallit vitjapallit
Pyllykokoelma Pyllykokoelma
EVITA SÖPÖIN BABYGURL XOXO EVITA SÖPÖIN BABYGURL XOXO
neeeekerit neeeekerit
börheä parturi börheä parturi
internet internet
Kun elämä antaa sitruunoita Kun elämä antaa sitruunoita
vittuku tärisee vittuku tärisee
Luolaston pojat Luolaston pojat
Yllätys Yllätys
partiboi69 partiboi69
4 x kuva 4 x kuva
Niin hyvää melonia Niin hyvää melonia
 739 näyttökertaa, 11 viestiä, 16.19 MB, 1 tiedosto, 14.04.2024 07:59:14
[ + 2 - | ]

afrikan lähettiläs

[69815] [kops.mp4] [16.19 MB] [1920x1080] [45.43s] [] []

kuinka

 · 

hieno

(17)  · 

ihminen

(50)
14.04.2024 08:09:13
#614170 [+3] Piilota Suosittele

Siinäpä neni poliisin lumpiot ja loppuelämä tuntuu pyörätuolissa pitkältä.. kyseiselle herrasmiehelle voisi tehdä saman tempun.

14.04.2024 12:31:33
#614253 [+3] Piilota Suosittele

Rasistipoliisien syytä tämäkin. Ja nyt kun raukkamaisesti ampuivat (taserilla) täysin viatonta tummaa sivullista, niin eiköhän se aiheuta lisää konflikteja. Lakkaisivat olemasta rasisteja, niin kaikki sujuisi hyvin, leirinuotiolla soitettaisiin akustista kitaraa ja marakasseja, sekä laulettaisiin kumbayaa

15.04.2024 15:30:23 | 15:33:19
#614524 [+2] Piilota Suosittele

>>614462 Myönnetään heti kättelyssä, että jos tuo pitää
ymmärtää täydessä merkityksessään juuri tuossa muodossa, niin
en minä sitä kyllä ainakaan allekirjoittamaan ala.

Etenkin, jos aihealue on maahanmuutto ja ongelmat, niin
rasismi on enemmänkin seurausta asioista, jotka olisi varmaan
kannattanut jättää tekemättä.

Eli on jo tiedossa aika hyvin mitä ongelmia eräs kulttuuri
aiheuttaa länsimaisessa yhteiskunnassa. Ja jos et pidä
etenkään sen tuomista ikävistä muutoksista tavalliseen
arkeen, niin olet rasisti ?

15.04.2024 19:53:52
#614560 [+2] Piilota Suosittele

>>614524
No esimerkiksi kansainvälisesti hyvin arvostettu taloustilanteita tarkkaileva legrain, tent foundation järjestö, open political network ja bloomberg tiesi jo vuonna 2016 pakolaisiin satsattujen eurojen palautuvan vähintään kaksinkertaisena jo viidessä vuodessa.

No eipä palautunut. Mitäs eivät osanneet ottaa huomioon arvioissaan? No tietenkin rasisteja. Rasistit pilasivat senkin hienon projektin aivan täysin.

Oli varsin hyvin tiedossa, että sieltä tulee yhteisöllisyyttä, välittämistä ja avuliaisuutta, mutta kuinkas sitten kävikään... Rasistit eivät arvostaneet pelihetkiä, ruuanlaittotilanteita, läheisyyttä ja erilaisuutta, joten muuttui menot roadmanien suuntaan. Ne on ihan vain rasistien tilaama lieveilmiö, ei mitään muuta.

[ 11 viestiä | ]