Aku Ankka Aku Ankka
Phoenix Floe Phoenix Floe
mc märlin monroe donalds mc märlin monroe donalds
äkkii tän tästä vaan äkkii tän tästä vaan
täsmä täsmä
ai anime waifu lääh puuh ai anime waifu lääh puuh
Hyvää Ramadania Hyvää Ramadania
heimosenkeimo näyttää lambille kaapinpaikan heimosenkeimo näyttää lambille kaapinpaikan
tämän takia yökerhon vessassa kestää tämän takia yökerhon vessassa kestää
parasta parasta
mitäs surffailet mitäs surffailet
ei enää sokeita ei enää sokeita
psyykelelu psyykelelu
karen karen
saksa valmistautuu saksa valmistautuu
maikkel jordan tykittä maikkel jordan tykittä
420pussyslaughter69@luukku.com 420pussyslaughter69@luukku.com
ei kikkaile enää ei kikkaile enää
riemu riemu
tulin vain lounaalle tulin vain lounaalle
bemarin parantava vaikutus bemarin parantava vaikutus
lateksilakanat on jo eellä lateksilakanat on jo eellä
agressiivne kass agressiivne kass
turn the light aus turn the light aus
 879 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.83 MB, 1 tiedosto, 17.04.2024 23:39:06
[ + 2 | ]

Kalastusta

[69899] [a9ybNM0_460sv.mp4] [1.83 MB] [360x640] [23.93s] [] []

18.04.2024 07:08:26
#614913 [+-] Piilota Suosittele

>>614899
Oon viimeks onkinut -80 luvulla ja mulla oli umpikela. Toimi hyvin sama laite heittelyyn, uisteluun, pilkkimiseen ja ongintaan. Ei se umpikela kumminkaan ihan lelu ole harrastajalle.

18.04.2024 14:54:21
#614929 [+1] Piilota Suosittele

>>614899 Noin lähtökohtasesti kyllä, mutta on niitä umpikeloja
parempiakin, kuin ne 10e virvelisetit.
Karvan kalliimpana on sitten jo ihan toimiva kaikkeen
pienimuotoseen kalastukseen. En nyt enää tässäkohtaa rupea
vartavasten umpikelaa vaihtamaan virvelissä, mutta
ei se kalan saanti meikäläisen kohalla kyllä kelan tyypistä jää kiinni.
Kaikesta muusta sitten kyllä senkin edestä :)

18.04.2024 15:47:20
#614937 [+-] Piilota Suosittele

Umpikelat on ihan ok, ongelmana on että nykyään ei tahdo olla hyviä malleja kaupan.. ehkä abumatic 170 tai daiwa gold cast on suhteellisen hyviä, mitä normi kaupoista löytää.

18.04.2024 21:54:45
#614995 [+-] Piilota Suosittele

>>614929
>>614937
Umpikela kelpaa lippauistimien ja ehkä pienten lusikoidenkin kanssa, jos on hyvä. Mutta on ne silti leluja niidenkin kanssa verrattuna avokelaan. Mun abu garcia 44 on ostettu ennen syntymääni kuuskytluvun puolivälin paikkeilla ja kerran on pitänyt käyttää ammattilaisella huollettavana.

Jos pistän isomman uistimen siiman päähän ja viskasen pitkälle, niin ei mene siima solmuun (tai jopa lopu kesken), ja kun sitten toisessa päässä on oikeasti iso vonkale, niin on tilaa ryhtyä väsyttämään, vaikka olisi ottanut kiinni heti uistimen osuttua veteen.

[ 6 viestiä | ]