Metallica - Nothing Else Matters - (William Joseph piano cover) Metallica - Nothing Else Matters - (William Joseph piano cover)
Nerokasta! Nerokasta!
Karhu Karhu
sain syövän sain syövän
Nalle vaan nauroi Nalle vaan nauroi
Velhopornoo Velhopornoo
mikki ja mustakaapu mikki ja mustakaapu
Niin minuakin Niin minuakin
Aaaa Aaaa
turrit turrit
Maailmojentekijät tietää... Maailmojentekijät tietää...
ennenvanhaan ennenvanhaan
After ski After ski
eväs eväs
Soittoa Soittoa
Djesus Uncrossed (Director's Cut) - SNL Djesus Uncrossed (Director's Cut) - SNL
Leijonakuningas Leijonakuningas
kesän merkki kesän merkki
Chapter Master Chapter Master
Kun oot sisäisesti tyttö ♥ Kun oot sisäisesti tyttö ♥
miehet on neroja miehet on neroja
juhan nussimaa juhan nussimaa
Pösti apu apustaja Pösti apu apustaja
Kiva kisu :3 Kiva kisu :3
 734 näyttökertaa, 10 viestiä, 16.61 MB, 1 tiedosto, 23.04.2024 15:09:53
[ + 1 | ]

Dubaissa satoi

[70051] [Massive_Flooding_In_Dubai.mp4] [16.61 MB] [720x1280] [63.47s] [] []

dubai

(6)  · 

tulva

(13)  · 

luonto

(28)  · 

kostaa

 · 

jos

 · 

yrität

 · 

muokata

 · 

sitä

(8)
23.04.2024 15:24:20
#616122 [+-] Piilota Suosittele

aviikko kaupunki sais tehdä sadeveden talteenotto systeem kastelua varten. mutta tolloilla ei ole edes sade viemäreitä. kuiva autiomaa ei ime vettä.

23.04.2024 15:55:33
#616129 [+-] Piilota Suosittele

>>616123 Kyllä. Siellä oli käynnissä globalistien säänmuokkausprojektit jossa haluttiin sadetta. Aina kun sopiva pilvi osui kohdalle niin lentokone lensi suihkuttamaan jotain suolantapaista pilveen...Jotenkin näin käsitin tuon projektin?

23.04.2024 18:34:35
#616155 [+-] Piilota Suosittele

Kohdan 00:30 tienoilla näkee kuinka hienosti on tiet rakennettu hiekalle.
Tästä se Raamattukin varoitti! :D

23.04.2024 18:36:03
#616156 [+1] Piilota Suosittele

>>616142
No enpä tiedä, Suomessa tämä lumikaaos nyt on jokseenkin normaalia, mutta saattais vituttaa hivenen, jos olis just lentänyt tonne unelmien aurinkolomalle! :D

23.04.2024 19:49:58
#616175 [+2] Piilota Suosittele

>>616155
Sellainen pohjustus ja hiekka sekä murske ja sen kuljetus tuonne kuin suomen tiepohjissa maksaisi aivan saatanan paljon. Parempi vaan rakentaa uudestaan pölyn päälle joka kerta.

23.04.2024 19:51:16
#616176 [+1] Piilota Suosittele

Se parempi hiekka tuodaan lähinnä Afrikasta eikä sitä maahan ruveta kylvämään, siitä tehdään betonia josta pilvenpiirtäjiä.

[ 10 viestiä | ]