Wut? :3 Wut? :3
False Positive - Ill Repute False Positive - Ill Repute
kawaii kawaii
@TeppoK @TeppoK
;____; ;____;
Jonotusmusiikin taikaa Jonotusmusiikin taikaa
Kaukosäädin on menetetty >:3 Kaukosäädin on menetetty >:3
CV Pullonkerääjä CV Pullonkerääjä
False Positive - Cleanup 1/2 False Positive - Cleanup 1/2
Englantilaisin taustakuva ikinä Englantilaisin taustakuva ikinä
spurdo spurdo
Julmaa Julmaa
Ned sherwoodissa 2 Ned sherwoodissa 2
"Ihminen. Toimintaa." >:3 "Ihminen. Toimintaa." >:3
Terroristi Terroristi
aim seksi änd ai knou it aim seksi änd ai knou it
manuliihh :3 manuliihh :3
nyt alkaa tapahtuu nyt alkaa tapahtuu
Niin saatana Niin saatana
Näkyy olevan... Näkyy olevan...
Suomi teki maalin Suomi teki maalin
#visitdubai #visitdubai
Tämmönen känniostos ja postaus :D Tämmönen känniostos ja postaus :D
Mitä Jim Carrey on vetäny ? Mitä Jim Carrey on vetäny ?
 900 näyttökertaa, 7 viestiä, 4.29 MB, 1 tiedosto, 11.05.2024 12:03:26
[ + 1 | ]

Homma hallussa

[70509] [6be23350d1519902.mp4] [4.29 MB] [576x1024] [22.07s] [] []

kokki

(45)  · 

ruoka

(403)  · 

palaa

(11)  · 

uuni

(61)  · 

vituixmän

(37)
11.05.2024 12:09:49
#620062 [+3] Piilota Suosittele

no en tiijä mitä tekisin paniikissa mutta palon levittely ei liene parasta
mitäs jos enstöikseen vaan sulkis luukun ja kääntäs kiertoilman pois jos se on päällä
tuskin se siihen sammuu mutta ehkä vähän himmaantuu sillä aikaa ku hakee sammutuspeitettä

11.05.2024 13:57:50 | 13:59:15
#620085 [+1] Piilota Suosittele

>>620062
Varsinkin vettä kun heität lasillisen rasvapaloon, vaikka sen kaljan tai valkkarin kädestäs niin pääset selittämään palokunnalle, poliisille sekä vakuutusyhtiölle

tossa paniikissa kuitenkin ihan ok, vesihanaa en ehkä ois laittanu vaan pyyhettä päälle

[ 7 viestiä | ]