Täältä Tulloo Kari (god save us all) Täältä Tulloo Kari (god save us all)
Joululahjaidea Joululahjaidea
Quincy Quincy
Kalle-sarjakuva Kalle-sarjakuva
se tunne.. ku otatki iltalääkkeet aamulla se tunne.. ku otatki iltalääkkeet aamulla
Demonstroitu matemaattinen kaava ns. luolatuuli-ilmiölle Demonstroitu matemaattinen kaava ns. luolatuuli-ilmiölle
hyvinkö pyörii? hyvinkö pyörii?
Poika ja ilves 2 Poika ja ilves 2
Tärkeä laite Tärkeä laite
Musiikkia matkalle Escobaariin Musiikkia matkalle Escobaariin
Naisen logiikka. Naisen logiikka.
Pakko kuunnella taas uusiks Pakko kuunnella taas uusiks
taputus taputus
Hole in one Hole in one
Unlucky-Alf Unlucky-Alf
Nyt olet mennyttä >:3 Nyt olet mennyttä >:3
Saisikos olla rintapaloja? Saisikos olla rintapaloja?
Nörtin velipoika 1-3 (jlmari) Nörtin velipoika 1-3 (jlmari)
Haista vittu hiiri Haista vittu hiiri
Seksi-ilmeet Seksi-ilmeet
Kotibileet Kotibileet
Nörtti-kooste Nörtti-kooste
Koiro näkee shokeeraavia juttuja Koiro näkee shokeeraavia juttuja
Keinot on monet Keinot on monet
 848 näyttökertaa, 20 viestiä, 3.54 MB, 1 tiedosto, 08.06.2024 01:29:14
[ + 0 | ]
👑 Katsotuin 08.06.2024.

Ei se oo pöhölö joka pyytää.. vaan se joka maksaa;)

[70994] [1000024477.jpg] [3.54 MB] [3000x4000] [] []
1000024477.jpg

leipäjono

(11)  · 

safka

(16)  · 

ruoka

(404)  · 

kela

(105)  · 

sossu

(17)  · 

vero

(31)  · 

riku

(22)  · 

herkku

(69)
08.06.2024 02:20:05
#625471 [+-] Piilota Suosittele

Plevnan kolpakko on nyt piilossa ja väärinpäin. En perkule anna plussaa tällä kertaa.

Tavaraa taitaa olla enemmän kuin edellisillä kerroilla.

08.06.2024 02:33:35
#625474 [+-] Piilota Suosittele

Ei tollasia määriä mene kyllä kuin kehonrakentajilla, mistä sä näitä kaivat aina? Pakattu syötäväksi kyllä, mutta suurin osa ei myytäväksi.

Jonkun tehtaan kompostista ja jos kerrot niin se pomo saa potkut kuten on käynyt.

08.06.2024 03:12:20
#625488 [+-] Piilota Suosittele

Mihin helvettiin sä ahdat nämä kaikki sapuskat? Joka viikko tulee kuukauden edestä sen verran ruokaa että sillä ruokkisi vuodeksi @hapsi_ n tai puoli afrikkaa (mieluummin hapsi, koska hän on vain varttineekeri)

08.06.2024 17:59:25
#625577 [+1] Piilota Suosittele

>>625469
Eipä tuu yllätyksenä että riku-rapu ei ymmärrä että on tyhmää heittää pois täysin syömäkelposta ruokaa :D
"Mielummin roskiin kuin köyhille"

12.06.2024 02:51:25
#626504 [+-] Piilota Suosittele

>>626150
Mistä lie roskista sitten kerätty. Siitä saa ison sakon Suomessa jos myy ruoaksi kelpaamatonta tai sellaiseksi vain määriteltyä kuten hyönteisiä.

Se yks yritys myy heinäsirkkoja "lemmikiks" valmistusohjeiden ja syömäpuikkojen kanssa :D Sama kuin ilokaasusifonit aikanaan.

12.06.2024 22:37:29
#626689 [+-] Piilota Suosittele

>>626569
Luulis tulevan. Niitä on halvempi ja tehokkaampi tuottaa kuin mitä tahansa muuta lihaa, mausta en kyllä tiedä, ja ovat hyvä proteiininlähde.

[ 20 viestiä | ]