bensiksellä bensiksellä
Tissit Tissit
Jonglööri Bob Jonglööri Bob
taitava likka taitava likka
Trump Girl Trump Girl
Lifehack #164 Lifehack #164
Jos metsään haluat mennä nyt.. Jos metsään haluat mennä nyt..
nomnom nomnom
Lastinen Lastinen
Boris ja hatsapuri Boris ja hatsapuri
tää on mun nyt tää on mun nyt
katuruokaa katuruokaa
Aku-Setä Ylilaudalla Aku-Setä Ylilaudalla
pahin pelkoni pahin pelkoni
Kekkonen ei ollut persu Kekkonen ei ollut persu
gubbe vähä hukas gubbe vähä hukas
sivuhistoria sivuhistoria
helpotus helpotus
Milan vain nauroi Milan vain nauroi
ujoo flirttii ujoo flirttii
Herrasväki, tervetuloa - muistakaa yllätysrakastaa ;D <3 Herrasväki, tervetuloa - muistakaa yllätysrakastaa ;D <3
rassaan tän röörin tästä auki rassaan tän röörin tästä auki
Amerikan serkkupoika Amerikan serkkupoika
Tervettä menoa Vasemmistoliitossa Tervettä menoa Vasemmistoliitossa
 848 näyttökertaa, 20 viestiä, 3.54 MB, 1 tiedosto, 08.06.2024 01:29:14
[ + 0 | ]
👑 Katsotuin 08.06.2024.

Ei se oo pöhölö joka pyytää.. vaan se joka maksaa;)

[70994] [1000024477.jpg] [3.54 MB] [3000x4000] [] []
1000024477.jpg

leipäjono

(11)  · 

safka

(16)  · 

ruoka

(404)  · 

kela

(105)  · 

sossu

(17)  · 

vero

(31)  · 

riku

(22)  · 

herkku

(69)
08.06.2024 02:20:05
#625471 [+-] Piilota Suosittele

Plevnan kolpakko on nyt piilossa ja väärinpäin. En perkule anna plussaa tällä kertaa.

Tavaraa taitaa olla enemmän kuin edellisillä kerroilla.

08.06.2024 02:33:35
#625474 [+-] Piilota Suosittele

Ei tollasia määriä mene kyllä kuin kehonrakentajilla, mistä sä näitä kaivat aina? Pakattu syötäväksi kyllä, mutta suurin osa ei myytäväksi.

Jonkun tehtaan kompostista ja jos kerrot niin se pomo saa potkut kuten on käynyt.

08.06.2024 03:12:20
#625488 [+-] Piilota Suosittele

Mihin helvettiin sä ahdat nämä kaikki sapuskat? Joka viikko tulee kuukauden edestä sen verran ruokaa että sillä ruokkisi vuodeksi @hapsi_ n tai puoli afrikkaa (mieluummin hapsi, koska hän on vain varttineekeri)

08.06.2024 17:59:25
#625577 [+1] Piilota Suosittele

>>625469
Eipä tuu yllätyksenä että riku-rapu ei ymmärrä että on tyhmää heittää pois täysin syömäkelposta ruokaa :D
"Mielummin roskiin kuin köyhille"

12.06.2024 02:51:25
#626504 [+-] Piilota Suosittele

>>626150
Mistä lie roskista sitten kerätty. Siitä saa ison sakon Suomessa jos myy ruoaksi kelpaamatonta tai sellaiseksi vain määriteltyä kuten hyönteisiä.

Se yks yritys myy heinäsirkkoja "lemmikiks" valmistusohjeiden ja syömäpuikkojen kanssa :D Sama kuin ilokaasusifonit aikanaan.

12.06.2024 22:37:29
#626689 [+-] Piilota Suosittele

>>626569
Luulis tulevan. Niitä on halvempi ja tehokkaampi tuottaa kuin mitä tahansa muuta lihaa, mausta en kyllä tiedä, ja ovat hyvä proteiininlähde.

[ 20 viestiä | ]