Saippuakauppias Saippuakauppias
Kurskin invaasio (19.8 asti) Kurskin invaasio (19.8 asti)
Painoraja ylittyi Painoraja ylittyi
Kolme källiä Kolme källiä
Takin' a Ride Takin' a Ride
katapultti katapultti
Sokkarin kebab Sokkarin kebab
jotain on muuttunut jotain on muuttunut
Piraatti apu Piraatti apu
si si senior si si senior
Ihana nainen Ihana nainen
Auton hinaus Auton hinaus
luo lasto luo lasto
Millane alapalkki teillä on? Millane alapalkki teillä on?
Anaalia Anaalia
Runnku Runnku
Helsinki Helsinki
nigerians nigerians
Valupertin krapula Valupertin krapula
aamut aamut
Milf Milf
Hyvin ajettu Hyvin ajettu
Imuttelua Imuttelua
Ilta röökille Ilta röökille
 822 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.62 MB, 1 tiedosto, 23.05.2024 01:55:31
[ + 2 - | ]

Onnibus theme song

[70723] [tiedosto.mp4] [0.62 MB] [1080x720] [5.57s] [] []

bussi

(89)  · 

linja-auto

(13)  · 

turmion

 · 

kätilöt

 · 

night

(5)  · 

of

(64)  · 

nights

 · 

touhou

(71)
25.05.2024 19:33:56
#622813 [+-] Piilota Suosittele

Bussin WC on käytettävissä koko matkan ajan.

mutta
OnniBussin kyydissä matkustaa asiakkaita laidasta laitaan.

Eväät (eli päkki kaljaa) mukaan.

26.05.2024 22:21:11
#622974 [+1] Piilota Suosittele

Onnibus, ei mielellään ikinä kyytiin noihin kaksikerroksisiin hikisaunoihin.
+180cm pitkälle ainoa suhteellisen inhimmillinen istumapaikka 3-5h matkalle (Hml-Jkylä / Hml-Vaasa) on 2krs takarivin keskipaikka tai pari +2€ takarivin paikkaa joissa oikeasti on se extra jalkatila.
Herramunjee muutamia vuosia sitten tehty helsinki-vaasa reissu kun jo porissa tuntui että polvet räjähtää ja perillä vaasassa kävelin parin tunnin ajan kuin vanha klenkka koipi ennenkuin jalkojen yhteistyö kyky palasi kivuttomalle tasolle.
Toinen painajainen oli kun tulin jyväskylästä hämylinnaan onnin vessa & ilmastointi paskana olevalla tuskien vuorolla, tuntui että happi loppuu kun ilmastointi oli paskana ja muutama hämeenlinnaan tai helsinkiin matkalla ollut jätti palaamatta bussiin tampereella kun ei ollut edes toimivaa vessaa, mutta sainpahan valitettuani peräti uuden matkan kyseiselle vuorolle, jota en kumma kyllä käyttänyt.
Nykyään omalla autolla tai korkeintaan VR:n kyydissä, vaikka ei sillekkään kaksisia pisteitä voi antaa.

[ 5 viestiä | ]