tee tämä kala minulle :3 tee tämä kala minulle :3
Ilmastointi Ilmastointi
NO MERCY WAS GIVEN NO MERCY WAS GIVEN
Luolasto luonnonsuo.. luonnonkuoressa Luolasto luonnonsuo.. luonnonkuoressa
olen heiluri :3 olen heiluri :3
Tuu uimaan sieltä Tuu uimaan sieltä
Painonnostaja Painonnostaja
Pizza-automaatti Kauniaisissa Pizza-automaatti Kauniaisissa
Remontti-Reiska lähtee kuntavaaleihin, lähde sinäkin! Remontti-Reiska lähtee kuntavaaleihin, lähde sinäkin!
havaitsen jotain valkoista ainetta :3 havaitsen jotain valkoista ainetta :3
Sunnuntaiajelija edessä Sunnuntaiajelija edessä
Hmmmmmmmmmm Hmmmmmmmmmm
Godzilla vs Kong trailer Godzilla vs Kong trailer
I will kill all niggers I will kill all niggers
Tulevaisuuden Suomi Tulevaisuuden Suomi
Semmottiis Semmottiis
Ähäkutti Ähäkutti
Ville Niinistö Ville Niinistö
neekerimaa neekerimaa
Riku on palannut Riku on palannut
poni poni
Yksityis baardit :3 Yksityis baardit :3
Cnn ja fox Cnn ja fox
Yksinkertaiset Pojat, Hommer sekkoo Yksinkertaiset Pojat, Hommer sekkoo
 658 näyttökertaa, 3 viestiä, 6.88 MB, 6 tiedostoa, 06.06.2024 19:19:54
[ + 3 - | ]

Tuttuja

[70953] [tiedosto_1.jpg] [0.22 MB] [1170x1342] [] []
tiedosto_1.jpg
[70952] [tiedosto_2.mp4] [2.57 MB] [356x640] [99.99s] [] []
[70951] [tiedosto_3.png] [0.19 MB] [524x540] [] []
tiedosto_3.png
[70950] [tiedosto_4.mp4] [3.2 MB] [640x360] [111.11s] [] []
[70949] [tiedosto_5.mp4] [0.61 MB] [480x480] [16.42s] [] []
[70948] [tiedosto_6.jpg] [0.1 MB] [530x680] [] []
tiedosto_6.jpg

politiikka

(102)  · 

runkkaus

(77)  · 

islam

(207)
06.06.2024 19:56:48
#625143 [+2] Piilota Suosittele

Niin, +20-vuotta on suosittu mt-puolella "kotihoitoa", avohoitoa ym lähes valvomattomia potilaan lääkitys hoitoja joissa kaikki hoitovastuu on luotettu potilaan itsensä käsiin ja kun potilas lopettaa tai unohtaa lääkityksensä se taas näkyy jokapuolella yleisillä paikoilla.

Sitten nämä pumpulissa ilman mainittavia vastoinkäymisiä elämässä +15-vuotiaiksi kasvaneet kehittävät masennuksen tai kokevat maailmanlopun kun kahvilan lattessa on tavallista maitoa, tai kun heidän suosikki juomansa on loppu lähikioskista, tai kun joku sanoo heille "Ei".

Sitten nämä tahallaan "Väärin ymmärtäjät" jotka ovat huonojen fingerpori vitsien loputon lähde ja vastapuolella somessa esiintyvät idiootit jotka eivät ymmärrä lukemaansa, mutta taatusti tulevat kommentoimaan ja haukkumaan kaikkia muita kommentoijia.

08.06.2024 08:58:25 | 09:01:52
#625503 [+-] Piilota Suosittele

>>625259
Ei, koska Hapsi on pilannu pikkukivan meiltä kaikilta tekemällä sitä liian julkisesti. Sitäpaitti kumpi on perverssimpi? Se joka vispaa antaumuksella puiston penkillä vai se joka kuvaa sitä sälekaihtimien välistä?

@hapsi_ ... kato toi mutiainen tumputtamassa - häähhähä! Näyttääkö tutulta?

[ 3 viestiä | ]