Alkaa usko mennä itselläkin. Alkaa usko mennä itselläkin.
ei saatana ei saatana
Taikatemppuja Taikatemppuja
Arvuuttaja Arvuuttaja
huutista... huutista...
NUUH NUUH
Yle propagandaa taas 20. Yle propagandaa taas 20.
Koneen hengen liehittelyä Koneen hengen liehittelyä
Tuleppa Dimmu käymään täällä... Tuleppa Dimmu käymään täällä...
Puuha Pete Puuha Pete
Pakkohoitoon Pakkohoitoon
Hissi käy ylhäällä Hissi käy ylhäällä
Ansionsa mukaan Ansionsa mukaan
Näkymä Näkymä
Älä juo kusta Älä juo kusta
Riikka ❤ Riikka ❤
Väestönvaihto salaliittoteoria osa3 Väestönvaihto salaliittoteoria osa3
käärme käärme
Tiedemiehet sanovat että vuonna 2035 asut eko-konttitalossa Tiedemiehet sanovat että vuonna 2035 asut eko-konttitalossa
Saarikko Saarikko
Vasemmisto Vasemmisto
Kannuksessa tapahtuu! Kannuksessa tapahtuu!
Goottityttö. Goottityttö.
hei nekrut :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD hei nekrut :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
 662 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.27 MB, 1 tiedosto, 17.06.2024 20:22:49
[ + 1 - | ]

Kikkaili

[71226] [6f53da9455ea4eb7.mp4] [1.27 MB] [720x1280] [11.90s] [] []

auto

(729)  · 

vetää

(15)  · 

köysi

(10)  · 

hullu

(115)
17.06.2024 22:47:48
#628018 [+1] Piilota Suosittele

On harrastettu. Tehtiin tosin talvella, joten lumi pehmensi karkaamisia. Ei kai kukaan oikeasti ole niin idiootti, että vetää asfaltilla?

17.06.2024 23:10:50
#628023 [+-] Piilota Suosittele

>>628018 On roikuttu mopon perässä pulkalla ja kivaa oli.
Mutta ei kyllä mieleen olis tullut, että kesällä ja keskellä
kaupunkia. Kesällä vedettiin mäkiautolla pitkin ojanpohjia
siihen malliin, että näin jälkikäteen on kieltämättä ihme,
että kertaakaan ei osuttu siihen rumpuputkeen mutkan alapäässä
tai ylipäätänsä tullut mitään pientä soraihottumaa ja mustelmaa
kummempaa.

19.06.2024 00:50:53
#628307 [+-] Piilota Suosittele

Me laskettiin talvisin vesitornin mäkeä joka meni suoraan risteykseen jossa paljon rekkoja kun siinä oli varastoja vieressä.
Porukat luuli aina että lasketaan vesitornin takamäkeä hiihtoladulle mut se oli ihan lälly mäki, oli paljo kivempaa laskee autotielle.

[ 6 viestiä | ]