593f0f2aa551d.gif 593f0f2aa551d.gif
Spurdo SPärde xDD Spurdo SPärde xDD
Mezzo forte Mezzo forte
Jarin kahvipirinät Jarin kahvipirinät
Natsipornoa Natsipornoa
Riimit Riimit
Kun yhteys on maaginen. Kun yhteys on maaginen.
PSYKOOSIT PSYKOOSIT
stalin stalin
hehe hehe
Hyvästit ;_; Hyvästit ;_;
priviet priviet
epäsovelias tiedosto epäsovelias tiedosto
Astetta rajummat leikit Astetta rajummat leikit
spider man spider man
allahu allahu
Kompensoiva dreadnought Kompensoiva dreadnought
Perhe koossa Perhe koossa
Uusi aamu koittaa Uusi aamu koittaa
Jeg Faller Jeg Faller
5944683b0044a.mp4 5944683b0044a.mp4
Pylly :3 Pylly :3
59468992909d2.webm 59468992909d2.webm
Kuumotus by Risto Mäki-Petäys Kuumotus by Risto Mäki-Petäys
 664 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.27 MB, 1 tiedosto, 17.06.2024 20:22:49
[ + 1 - | ]

Kikkaili

[71226] [6f53da9455ea4eb7.mp4] [1.27 MB] [720x1280] [11.90s] [] []

auto

(729)  · 

vetää

(15)  · 

köysi

(10)  · 

hullu

(115)
17.06.2024 22:47:48
#628018 [+1] Piilota Suosittele

On harrastettu. Tehtiin tosin talvella, joten lumi pehmensi karkaamisia. Ei kai kukaan oikeasti ole niin idiootti, että vetää asfaltilla?

17.06.2024 23:10:50
#628023 [+-] Piilota Suosittele

>>628018 On roikuttu mopon perässä pulkalla ja kivaa oli.
Mutta ei kyllä mieleen olis tullut, että kesällä ja keskellä
kaupunkia. Kesällä vedettiin mäkiautolla pitkin ojanpohjia
siihen malliin, että näin jälkikäteen on kieltämättä ihme,
että kertaakaan ei osuttu siihen rumpuputkeen mutkan alapäässä
tai ylipäätänsä tullut mitään pientä soraihottumaa ja mustelmaa
kummempaa.

19.06.2024 00:50:53
#628307 [+-] Piilota Suosittele

Me laskettiin talvisin vesitornin mäkeä joka meni suoraan risteykseen jossa paljon rekkoja kun siinä oli varastoja vieressä.
Porukat luuli aina että lasketaan vesitornin takamäkeä hiihtoladulle mut se oli ihan lälly mäki, oli paljo kivempaa laskee autotielle.

[ 6 viestiä | ]