for-god for-god
"Who wants to live forever..." "Who wants to live forever..."
Kallot Kallot
Tulin minä kaapista ulos Tulin minä kaapista ulos
Rip Rip
Hyvvää juhannusta Hyvvää juhannusta
myy äpäräs manneille myy äpäräs manneille
Börheä bendele Börheä bendele
Gondola löytää Jumalan Gondola löytää Jumalan
Suomi Suomi
Trump ja Merkel Trump ja Merkel
Feminismin hengen ruumiillistuma Feminismin hengen ruumiillistuma
Oluttäppäys jeccu kountteroitu Oluttäppäys jeccu kountteroitu
am I rite :) am I rite :)
myydään tiikeri myydään tiikeri
Sydäntenkerääjä Sydäntenkerääjä
kumisuu kumisuu
Ihmistyypit Ihmistyypit
Erilaiset flunssat performed by cats Erilaiset flunssat performed by cats
Share dis Share dis
Rupesin maalaa lattiaa Rupesin maalaa lattiaa
Olen bulassa Olen bulassa
Nokka tukossa Nokka tukossa
Börhkori Börhkori
 627 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 31.07.2024 15:42:17
[ + 1 | ]

Persut

[72255] [1000006974.jpg] [0.07 MB] [1080x1080] [] []
1000006974.jpg

faktat

 · 

oikeisto

(27)
31.07.2024 16:05:33
#638318 [+6] Piilota Suosittele

Ensimmäinen esimerkki; keksitty ja mielikuvituksen tuotetta. Toinen esimerkki; keksitty ja mielikuvituksen tuotetta. Kolmas esimerkki; keksitty ja mielikuvituksen tuotetta. Näin toimii vain Noski, jonka havainnot ympäröivästä maailmasta ovat, kuin vasemmiston faktat eli mielikuvituksen tuotetta.

31.07.2024 16:13:32
#638320 [+3] Piilota Suosittele

Elinkustannukset senkun jatkavat nousuaan eikä parempaan suuntaan olla menossa.
Mutta huvituksia sentäs saa nykyään ihan ilmaiseksi, kun kaikenmaailman
pellejä sitä tuolla liikkuukin ja esiintymisnumeroina välillä istumista
liikenteen tukkona ja muita älyvapaita stuntteja.

Internetissäkin nämä tarjoavat viihdettä ilman maksua.
Eli siinämielessä täydellisiä vasemmistolaisia.
Harmi, kun mitään tuottavaa saati hyödyllistä eivät saa aikaiseksi...

01.08.2024 00:07:00
#638449 [+3] Piilota Suosittele

Eiköhän toi ole vasemmiston juttuja tuo faktat. Metsät luonnontilaan, turve ei ole uusiutuvaa energiaa, katos jos tehdas on toisessa maassa, niin se ei saastuta Suomessa.

[ 10 viestiä | ]