Jesus Christ how horrifying Jesus Christ how horrifying
hyvä mainos hyvä mainos
Söpö aspartaaminperkele Söpö aspartaaminperkele
>ritariripari >ritariripari
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Eläinmaailman viisautta Eläinmaailman viisautta
Monskuun kavereita Monskuun kavereita
Muikea Muikea
:3 :3
Bully Bully
♂️♂️ Homontai - vankilapuhetta ♂️♂️ ♂️♂️ Homontai - vankilapuhetta ♂️♂️
hymy huulet hymy huulet
False Positive Yolk 2/2 False Positive Yolk 2/2
Kukas vittu se siinä on perkele Kukas vittu se siinä on perkele
housu putous kikkei näyy housu putous kikkei näyy
Biisba Henrig :DD ja Lalli :DDDDD Biisba Henrig :DD ja Lalli :DDDDD
Dunno Dunno
How to ystävänpäivä How to ystävänpäivä
Kuinka hommata psykoosi 101 Kuinka hommata psykoosi 101
Muutama webm 2 Muutama webm 2
Kuvaotokset #35 Kuvaotokset #35
Rohkea nelikko Rohkea nelikko
Rakkaus on ikuinen Rakkaus on ikuinen
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
 646 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 04.08.2024 12:37:18
[ + 5 - | ]

Keimo pötköttää krapulassa seuralaisen kanssa

[72334] [tiedosto.jpg] [0.1 MB] [720x712] [] []
tiedosto.jpg

rotta

(167)  · 

krapula

(71)  · 

heimosenkeimo

(82)
13.12.2024 16:15:00
#665937 [+-] Piilota Suosittele

>>665923
Mää muuten suunnittelin sellaista kylmälaukkuun rakennettavaa viilennintä ennekö ostin oikean laitteen.
Siihen olis tullu folioputki sen kylmälaukun läpi päätystä päätyyn ja toiseen päähän olis tullu usb tietokoneen tuuletin nopeudensäätimellä. En tiä olisko toiminu, olisinko saanu sen viipperä pyöriin tarpeeks hitaasti et ilma kerkee kylmiää siä putkessa.
Projektiahan ei ole vielä haudattu, voisin edelleen tehä sen ja viedä äitille, äiti kun aina valittaa että kämpässä on kuuma mutta kieltäyty monta kertaa kun veli yritti ostaa sille ilmastointikoneen.

13.12.2024 16:17:33 | 16:18:05
#665939 [+-] Piilota Suosittele

>>665937
Niitä voi tehdä ihan verkkovirralla tai jos haluat mökkipatentin niin 2000rpm tuuletin mutta annat sille virtaa 9V paristosta jolloin se pyörii todellisuudes joku 1500rpm. Noita ohjeita löytyy helvetisti, tuulettimia saat myös 200mm kokosina

[ 6 viestiä | ]