Kommunistihörhö. Kommunistihörhö.
KEttu KEttu
Vappuajelut Vappuajelut
Hans Moleman - Down by the sickness Hans Moleman - Down by the sickness
Että semmottiis Että semmottiis
Hotellin omistaja. Hotellin omistaja.
Näin valmistat pekonisi alusta loppuun itse Näin valmistat pekonisi alusta loppuun itse
Elon osti twitterin. Vasemmisto itkee älykkäästi. Elon osti twitterin. Vasemmisto itkee älykkäästi.
Luolastoja Luolastoja
Väykkä. Väykkä.
Hei kaveri Hei kaveri
Fingerpori Fingerpori
gura gura
Venäjän hyökkäys Ukrainaan Venäjän hyökkäys Ukrainaan
aniem tanssi aniem tanssi
Perkeleen pyyhin Perkeleen pyyhin
Apu Rosberg Apu Rosberg
Hyvästi rotta Hyvästi rotta
7evilin kotona 7evilin kotona
Taneli ja tööt Taneli ja tööt
bobbi starr bobbi starr
Hyvää yötä :) Hyvää yötä :)
nigga nigga
Kauppa-apustaja Kauppa-apustaja
 684 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.28 MB, 1 tiedosto, 26.09.2024 19:42:04
[ + 5 | ]

Sählymys

[73536] [tiedosto.jpg] [0.28 MB] [981x1306] [] []
tiedosto.jpg

apu apustaja

(344)  · 

salibandy

 · 

sähly

27.09.2024 01:11:09
#649638 [+1] Piilota Suosittele

>>649598
On, en voi käsittää sitä. Ohjaava ja laukauksen voimaan saattava käsi pitäisi olla lähempänä lapaa.

>>649590
Onneksi siirryin kamppailulajeihin

Tollaset leluvartijat, niillä pyyhitään lattiaa ellette ole ottamassa jotain 50kg pirinistiä kiinni viidenteen kertaan ja sekin nelistään isot miehet.

27.09.2024 21:37:31
#649862 [+-] Piilota Suosittele

>>649638 Niin, mutta miksi ne pitäisi ampua? Lisäksi ohjaava ja laukauksen voimaan saattava käsi ei tarvitse olla lähellä lapaa, vaan nimenomaan vipupisteenä olevan käden pitää olla lähempänä lapaa.

[ 6 viestiä | ]