finish skinheads finish skinheads
Raskaana oleva Hitler Sailor Moon -puvussa Raskaana oleva Hitler Sailor Moon -puvussa
Etpä ollut aiemmin huomannut tätä. Etpä ollut aiemmin huomannut tätä.
Totuus Die Hardista Totuus Die Hardista
Ruoke ploki Ruoke ploki
Mäy! Mäy! Mäy! Mäy!
Disco-beaver drinking pussyjuice Disco-beaver drinking pussyjuice
Amerikan virallinen joulukuusi Amerikan virallinen joulukuusi
vilkun käyttö vilkun käyttö
Kola-ukko tervehtii @Norjalaista Kola-ukko tervehtii @Norjalaista
Naiset osaa pelata. Naiset osaa pelata.
vittu sen ei pitäny olla julkista.. vittu sen ei pitäny olla julkista..
Mannet Mannet
unessa vain :3 unessa vain :3
Svetlana Svetlana
Sara Sara
Juha Juha
Liikuviin maaliin harjoituksia Liikuviin maaliin harjoituksia
Pylverin Joulu Pylverin Joulu
Jouluvalot asennettu Jouluvalot asennettu
Tyhmä iinee Tyhmä iinee
Vihertarina Vihertarina
Maukasta joulua! :3 Maukasta joulua! :3
Iltapaskan kuvitukset Iltapaskan kuvitukset
 725 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.44 MB, 1 tiedosto, 01.10.2024 20:07:21
[ + 2 | ]

Työpöytä nuoruudesta

[73623] [tiedosto.png] [0.44 MB] [720x562] [] []
tiedosto.png

desktop

 · 

työpöytä

 · 

nostalgia

(24)
02.10.2024 01:30:11
#650558 [+-] Piilota Suosittele

Pelasin eka aoe2, tein lähinnä itse karttoja ja pelasin niitä. Elder scorlls morrowindiä tulikin sit pelattua xboxilla noin ihan vitukseen.
Se oli teininä aika kiinnostava peli sillai kun ei ollut vielä internettiin pääsyä kuin koulussa niin tuli sitten kavereilta kyseltyä. Se oli ehkä juuri sitä mitä pelien pitäs olla.
Sithän oli auttava puhelin nintendolla johon pysty soittaan josta kaveri kalasteli tietoo zeldaan.

02.10.2024 14:41:22
#650584 [+-] Piilota Suosittele

>>650558
Pelien kansilehdissä oli aina jotain vinkkipuhelimia, joihin sai soittaa, jos tuli seinä vastaan. En ikinä niihin soittanut, mutta luultavasti maksoivat aika monta markkaa/euroa minuutilta.

[ 7 viestiä | ]