Repost: Räme-hetero Repost: Räme-hetero
Vincent Vincent
Peliparodia - F.E.A.R. [2005] Peliparodia - F.E.A.R. [2005]
Sauna simulaatio. Sauna simulaatio.
Tyttö ja peili Tyttö ja peili
Rappio Joni (Uraani, to 10.6.2010) Rappio Joni (Uraani, to 10.6.2010)
Terveydeksi Terveydeksi
Tuvun, Huvun ja Luvun talvileikit (Hupsu, la 25.9.2010) Tuvun, Huvun ja Luvun talvileikit (Hupsu, la 25.9.2010)
Eiei D: Eiei D:
Kenguru sukulaisineen ja ystävineen Kenguru sukulaisineen ja ystävineen
Lihansyöjät servattu, vegaanit ne vaan rokkaa Lihansyöjät servattu, vegaanit ne vaan rokkaa
Valitse parhaat tissit Valitse parhaat tissit
Näinköhän Näinköhän
mennäänkö jo teille;? mennäänkö jo teille;?
Opettavainen lastenkirja (pe 30.11.2007) Opettavainen lastenkirja (pe 30.11.2007)
Saarijärven Paavo Saarijärven Paavo
Kimppapeti Kimppapeti
Turkulainen suihkussa. Turkulainen suihkussa.
Obama Obama
Nunnat. Nunnat.
Jumalauta ville Jumalauta ville
Outie tyttöjen taakka Outie tyttöjen taakka
5/5 5/5
Ilmeeni kun raivo Ilmeeni kun raivo
 601 näyttökertaa, 6 viestiä, 14.63 MB, 3 tiedostoa, 22.11.2024 04:33:03
[ + 4 | ]

Silloin joskus

[74992] [tiedosto_1.mp4] [3.41 MB] [718x1280] [24.10s] [] []
[74991] [tiedosto_2.mp4] [6.61 MB] [720x1280] [14.43s] [] []
[74990] [tiedosto_3.mp4] [4.61 MB] [718x1280] [30.09s] [] []

nostalgia

(24)
22.11.2024 06:40:40
#661200 [+-] Piilota Suosittele

Muistui karu totuus, miksei tuolloin edes aikuisista ei ollut paljoa läskejä, lapsista puhumattakaan.

Tuolloin ei lojuttu edes lauantaina tai sunnuntaina kotona, vaan käveltiin, pyöräiltiin jne joka paikkaan, itsellä oli ylä-asteelle yli 6km suunta, mutta kävellen tai fillarilla joka koulupäivä edes - takas.

Nuorisotalolle, kirjastolle, koris, sählykentälle 4-5km, uimarannalle, keskustaan 9km, kävellen tai fillarilla joka paikkaan.

22.11.2024 11:18:49
#661213 [+-] Piilota Suosittele

>>661200
Tämän takia sulla (ja mulla) on pohjakunto ja lihaksistoa eli olemme 50 läskeinäkin paremmassa kunnossa kuin normi teini tänä päivänä.

Ysäri oli oman elämäni parasta aikaa. Monille se ei ollut, mutta mule oli. Johtuko siitä, että olin vielä nuori ja vaila vastuuta, tuskin. Silloin elämä vaan oli niin erinlaista ja jotenkin rennonpaa. Silloin oli tulevaisuus vaikka ajat oli heikkoja.

22.11.2024 11:23:54
#661214 [+-] Piilota Suosittele

Joo tää et jokapaikkaan mentiin juosten tai fillarilla. Ensin mentiin kouluun kävellen ja säästettiin äitin antamat bussirahat karkkiin. Koulusta tullessa käytiin kotona ja lähettiin pelaa jääkiekkoo tai lasketteleen mäkeä. Kesäsin kun oli lomaa nii aamulla mentii fillarilla jalkapallotreeneihin, siitä uimaan ja illalla pelaa jotain omalle kentälle. Näytin muksuna muutenkin ihan neekeriltä kun olin aina ulkona, satoi tai paistoi.

[ 6 viestiä | ]