Pari pimppiä Pari pimppiä
Se on nyt sillä lailla tai ei millään lailla Se on nyt sillä lailla tai ei millään lailla
Daruden euroviisu biisi Daruden euroviisu biisi
Kinkki voitti lotossa Kinkki voitti lotossa
Mmmm märkä nenärengas Mmmm märkä nenärengas
Seposta on moneksi Seposta on moneksi
Irakilainen tapa Irakilainen tapa
arvo arvo
Nigga broke my bike Nigga broke my bike
Ei tiedä kenen persees ne on ollu... Ei tiedä kenen persees ne on ollu...
Runksikaa mun kainalolle Runksikaa mun kainalolle
Kaalepata (ei se manne) Kaalepata (ei se manne)
Hyvää puuta Hyvää puuta
Havuja perkele Havuja perkele
omenapuu-2 7/8 omenapuu-2 7/8
Kissojen talo Kissojen talo
omenapuu-2 6/8 omenapuu-2 6/8
Parempi kuin Gillette Parempi kuin Gillette
Sinä olet hyttynen Sinä olet hyttynen
palautetta palautetta
Ilo irti elämästä Ilo irti elämästä
Tikka Tikka
Ottaisin palan Ottaisin palan
laitonta laitonta
 594 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 10.10.2024 01:19:35
[ + 2 | ]

ammattimees

[73838] [52361847b2db98dd.jpg] [0.05 MB] [720x926] [] []
52361847b2db98dd.jpg

sauma

(8)  · 

amme

(37)  · 

ammattilainen

(14)
10.10.2024 01:31:24
#652274 [+2] Piilota Suosittele

-Jaaha, ja paljonko tähän laitetaan? Laitetaanko ihan D?
-Joo, laitetaan vaan! Voitko tiivistää myös kylppärin?
-No joo, sehän menee tällä samalla tahnalla sekin.

10.10.2024 02:42:32
#652278 [+-] Piilota Suosittele

No mitä nää taas täällä vingut? Ei varmaan vuoda ku seittemästätoista kohasta. Näköhaitta on puolestaan vaan kattojan silmässä joten turpa rullalle ja lisää majoneesia reunoille, perkele.

[ 6 viestiä | ]