Meemit Meemit
Brit-Barbie Brit-Barbie
Tuoli Tuoli
Ajat muuttuvat Ajat muuttuvat
huhtasuo huhtasuo
Valtakunnanjohtajan näkemys lesboista. Valtakunnanjohtajan näkemys lesboista.
hyvä saalis hyvä saalis
vihreä siirtymä vihreä siirtymä
ystävän muistutus ystävän muistutus
Jekku Jekku
Keijomediaa Keijomediaa
maruah carey maruah carey
oranssi paska - jammu-setä oranssi paska - jammu-setä
todellisuus todellisuus
elämä on kummaa elämä on kummaa
Vanha ja viisas ohjaa nuorta Vanha ja viisas ohjaa nuorta
motivaatio sanna motivaatio sanna
Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa? Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa?
Mitä ystävää hylkäämään Mitä ystävää hylkäämään
Motörhead – God Save The Queen Motörhead – God Save The Queen
Erikoisoperaatioilme Erikoisoperaatioilme
Olkiluoto 3 Olkiluoto 3
Uskontoa vastaan Uskontoa vastaan
Vitu tuppurainen Vitu tuppurainen
 788 näyttökertaa, 12 viestiä, 15.5 MB, 1 tiedosto, 21.11.2024 15:19:12
[ + 8 - | ]
👑 Plussatuin 21.11.2024.

elokapinat nippuu

[74953] [elokapinat_nippuun.mp4] [15.5 MB] [654x480] [78.92s] [] []

elokapina

(118)  · 

työtön

(105)  · 

kommunisti

(91)  · 

vihreä

(53)  · 

tientukko poliisi

 · 

suvakit

(201)  · 

eloapinat

 · 

terroristit

(10)  · 

sossupummi

(10)  · 

nisti

(97)  · 

narkki

(27)
22.11.2024 00:52:16
#661139 [+2] Piilota Suosittele

Joskus katselin saksasta videoo jossa hippi oli liimannut kätensä moottoritiehen. Ekana jonossa ollut skrode muija nappas ponihännästä kiinni ja repäs irti ja raahas pientareelle. :D

22.11.2024 01:03:55
#661142 [+4] Piilota Suosittele

Joskus ollaan siinä pisteessä, että kun riittävä kehotus ei idiooteille
mene perille, niin pitääkin olla oikeus sitten käyttää voimakeinoja.
Tuohonkaan päivään kehotukset jotakin järkevän tekemisestä ovat
meneet ihan hukkaan, mutta neliöissä laskettava mustelma kyljessä
pysyy mielessä huomattavasti kauemmin. Etenkin kun se osataan varmasti
siinäkohtaa yhdistää jonkun asian tottelematta jättämiseen.


Toivottavasti esteen purkamisesta tulleet kolhut maksatetaan myös
näiden pussista.

Tästä voitaisimme ottaa oppia täälläkin.

22.11.2024 03:05:40
#661172 [+1] Piilota Suosittele

Se on oma valinta jos menee istuskelemaan ja/tai köyttämään ittensä kiinni keskelle tietä. Yli vaan niin loppuu se perseily. Tommoset sian vitun siittämät äpärät muutenkin kuvittelee olevansa kansakuntien yhteisten lakien ja sopimusten yläpuolella. Ku tarpeeksi monen yli ajetaan niin loppuu se häiriköinti. Vähintäänkin kunnolla turpaan, koppiin ja kaasua perään niin maan saatanasti. Ei ne muuten opi.

[ 12 viestiä | ]