Vihervasemmistoa Vihervasemmistoa
Lensi pois Lensi pois
Hmmm🤔 Hmmm🤔
Nykymallin mukainen poikabändi Nykymallin mukainen poikabändi
viiru koettelee pesosta viiru koettelee pesosta
Pimppihallitus osaa. Pimppihallitus osaa.
Sote maaliin 👍 Sote maaliin 👍
Ammatinvaihto Ammatinvaihto
Ihmeellinen Iivanan teknologia Ihmeellinen Iivanan teknologia
Poliittinen sarjakuva Poliittinen sarjakuva
En muistanu tätä kohtaa :D En muistanu tätä kohtaa :D
Tämän takia Jussi Halla-aho lopetti Tämän takia Jussi Halla-aho lopetti
panisin viikon jos mahdollista panisin viikon jos mahdollista
Arhis on kingi! Arhis on kingi!
Jatkakaa vaan sitä kapitalismia Jatkakaa vaan sitä kapitalismia
Synkkä ennuste Synkkä ennuste
Toisen roska, toisen aarre Toisen roska, toisen aarre
Päivän idiotismit. Päivän idiotismit.
Minä paskalla Okinawassa -95 Minä paskalla Okinawassa -95
Oli Laurasta mitä mieltä tahansa, niin kyllä hän puhuu asiaakin Oli Laurasta mitä mieltä tahansa, niin kyllä hän puhuu asiaakin
Saddels Saddels
Natsien sivut ei petä Natsien sivut ei petä
nainen nainen
How dare you! How dare you!
 729 näyttökertaa, 6 viestiä, 8.8 MB, 4 tiedostoa, 29.12.2024 03:07:38
[ + 1 | ]

Bon apetit

[76453] [20241229_011110.jpg] [2.66 MB] [2322x4128] [] []
20241229_011110.jpg
[76452] [20241229_011133.jpg] [2.28 MB] [2322x4128] [] []
20241229_011133.jpg
[76451] [20241229_011749.jpg] [2.14 MB] [2322x4128] [] []
20241229_011749.jpg
[76450] [20241229_020519.jpg] [1.72 MB] [2322x4128] [] []
20241229_020519.jpg

carbonara

 · 

pasta

(16)  · 

hirvenliha

(6)  · 

säilyke

(7)  · 

ruoka

(403)
29.12.2024 23:34:06
#670393 [+-] Piilota Suosittele

>>670365 arvon herrasmies - arvostan sinua entistä enemmän. ilman sarkasmia. mun suosikki volcano en ikinä moista omistanu mutta kaverilla moinen ja aina videopelejä lanittaessa (kyllä, lanittaessa, 2024 vuonna) sitä operoinu ja voi pojat siinä on premiumin tuntua. mulla oli itellä wispr2 matkavapo butaanikäyttönen, koko rahan arvonen vähän turhan kuumaa höyryä mutta silti upea. hiisasin siitä vaan ikävästi sen lämmityselementin(hunajakenno mikävittulie) paskaks :( en o saanu aikaseks ostaa mitää uutta

[ 6 viestiä | ]