>>675205 Mä en oikeasti ymmärrä miksi noita pitää tunkea joka paikkaan, sekä jatkuvasti tuoda esille? Tämäkin video ois ollu paljon parempi ilman tota jatkuvaa tyrkyttämistä. Puhun siis tosta Iittalan maljakosta
Mä en oikeasti ymmärrä miksi tota pitää tunkea joka paikkaan, sekä jatkuvasti tuoda esille? Nakuankan perse ei ois ollu niin kipeä ilman tota jatkuvaa lykkimistä. Puhun siis tosta Nakuankan neekeri-poikaystävästä
[
3 viestiä
|
]
⭰
puuvillaa
On tämä saatana työmaa!
Neekeri
sammakko sanoo
gänstä cäpping
avaruuskirurgi
ULLATUS!
Tyrönen sisällä onki jutku.
jykevä leuka
hapsi_ nukkumassa
Afganistanilainen Juha juhlimassa Talebanin nousua