Norsu Norsu
Antero reenaamassa Antero reenaamassa
Vangit hunningolla Vangit hunningolla
Kansaned. Kansaned.
sanoin että heitä pallo :> sanoin että heitä pallo :>
Spandenx pelle Spandenx pelle
Pärisee t. Slayjer Ankka Pärisee t. Slayjer Ankka
Toivottavasti ei ole edes kerennyt lisääntyä Toivottavasti ei ole edes kerennyt lisääntyä
kahvinkeittäjä22 kahvinkeittäjä22
Soita mulle toi huora tuolta Soita mulle toi huora tuolta
pykg maks apu apustus pykg maks apu apustus
Suhinaa Suhinaa
Tuijotus Tuijotus
Pyörivä spurgu :D Pyörivä spurgu :D
Norjalainen kelkkareissulla Norjalainen kelkkareissulla
Täh? Täh?
Kalamies Kalamies
pernilla pernilla
Onneksi oli meatbag suojana Onneksi oli meatbag suojana
"Börh mään" :3 "Börh mään" :3
Jaxulovea! Jaxulovea!
Kissajuttuja Kissajuttuja
Ei ollutkaan nälkä Ei ollutkaan nälkä
Jonnet ei tajua Jonnet ei tajua
 583 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.22 MB, 1 tiedosto, 24.01.2025 04:16:32
[ + 0 | ]

normipäivä

[77322] [0b4e36eec6984b15.mp4] [1.22 MB] [640x428] [42.63s] [] []

jäbä

(9)  · 

kuoli

(50)  · 

ketään

 · 

ei kiinnosta

(11)
24.01.2025 05:12:31
#675579 [+1] Piilota Suosittele

Jösses. Siinähän oli erinomainen esimerkki siitä, että ei tarvi aina ajaa autolla tuhatta ja sataa rekan keulaan. Sen ku hyppää vaan alle. Ja kaiken lisäks variksetkin sai ruokaa.

24.01.2025 18:26:48
#675670 [+1] Piilota Suosittele

>>675579 ei tarvi, mutta voi jos haluaa? ilmastoteko näet. savua tulee rekan piipusta niin paljon että kun spandexit päällä nojapyörällä kolhii sen möhömahaisen ilmastoterroristin joukkotuhoaseen lunastuskuntoon on mailma taas hitusen verran parempi

24.01.2025 18:49:20
#675685 [+1] Piilota Suosittele

>>675670 Paljon enemmän hyvää saa aikaiseksi, kun käännetään roolit ja suoritteet.
Siinä meni joukkueen verran ilmastoterroristejä yhdellä vilkun heilautuksella.

24.01.2025 18:51:56
#675686 [+1] Piilota Suosittele

>>675685 kuhan tiputan kainalopieruvitsejä. spandexien asennemailma tuntuu olevan ku katumaasturilla ajavilla ryssillä, unohtavat vaan että se hiilikuitufillari lihamoottorilla antautuu ikävästi parin tonnin peltilehmän alla - silti meno vitun "isomman oikeudella läksytetään" :D

24.01.2025 19:09:50 | 19:10:50
#675704 [+1] Piilota Suosittele

>>675686 Se on sama juttu, kuin mitä pienempi koirarotu sitä suuremmalla todennäköisyydellä
luonnevikainen paskiainen, joka ei ymmärrä terveydelleen parhaan päälle millään muulla,
kuin ripeällä avauspotkulla.

Spandeksit päälle ja voidaan leikkiä kaikkivaltiasta liikenteessä ilman huolta huomisesta.

25.01.2025 02:20:54
#675847 [+-] Piilota Suosittele

>>675670
Mutta eiks tuoki jamppa ny aika tehokkaasti poistanu hiilijalanjälkeään kuitenkin? Kyllä se kompensoitu ny mun mielestä ihan nätisti. Kompostoitumisesta en sitten oo ihan niin varma.

[ 8 viestiä | ]