:D :D
Viimeinen on valhe Viimeinen on valhe
Kaz hyväksyy Kaz hyväksyy
Tarvitsetko talouspaperia? Tarvitsetko talouspaperia?
Sattuuhan sitä Sattuuhan sitä
kullimestarin pyynnöstä kullimestarin pyynnöstä
Enhän vaan repostannut? Enhän vaan repostannut?
Muki Muki
laskuvesi laskuvesi
Kerjäläisestä kerrankin hyötyä Kerjäläisestä kerrankin hyötyä
Chuck Norris ei ole mikään super mario Chuck Norris ei ole mikään super mario
Itä juttuja 3 Itä juttuja 3
kehistys vanma kehistys vanma
Miro Miro
Laavalasimiekka Laavalasimiekka
Suomalaisten suojelusjumala Suomalaisten suojelusjumala
true love true love
Ryppy ja Koponen pilotteina Ryppy ja Koponen pilotteina
Nykyajan autot menee pirstaleiksi Nykyajan autot menee pirstaleiksi
Ikuinen Gehennan liekki Ikuinen Gehennan liekki
Richard Scarry - Lihakauppias Richard Scarry - Lihakauppias
Minä se olin Minä se olin
Surufuu Surufuu
Kipsujen rakkaustarina Kipsujen rakkaustarina
 493 näyttökertaa, 2 viestiä, 10.57 MB, 1 tiedosto, 27.01.2025 22:59:09
[ + 2 | ]

ota se sisääsi

[77450] [c097e03b1343c50d.mp4] [10.57 MB] [1920x1080] [20.93s] [] []

ai

(209)  · 

paskaa

(159)  · 

copilot

28.01.2025 01:03:55
#676667 [+1] Piilota Suosittele

Ai on kiva tavan kuluttajan hupikäytössä, mutta kun isojen firmojen
käsissä tuosta saadaan tulevaisuudessa muutaman hyvän asian kylkiäisinä
ihan vitusti ongelmia, joita alkaa ilmentymään jo nyt.
Graafikkoja, piirtäjiä, koodaajia jne.. on saanu jo kenkää.

Kielien käännös on yksi yleishyvä asia, vaikka se viekin työn usealta ammattilaiselta,
mutta tarve on senverran suuri, että tuon viellä henkilökohtaisesti hyväksyn.

Animaatioiden tekeminen kuluttajille menee jo harmalle alueelle, koska
siinä on saanut jo huomattavasti useampi ihminen lenkkaria.

28.01.2025 23:41:53
#676890 [+-] Piilota Suosittele

>>676667
Toimisko jo esim. Simpsonit-sarjassa vain key-framejen välissä? 🤔 Ihmisin pitää toistaiseksi vielä läpikäydä ne, mutta kohta se tekee jo omia jaksoja ihmisen käsikirjoituksesta ja lopulta ilman sitäkään.

[ 2 viestiä | ]