>>677027 Jooh, ei, se on nyt väärin. Tämän takia kanssakäymistä rotujen välillä tulee välttää, ja käydä kauppaa jos sitäkään vain välimiesten kautta. Niinku ryssät, joutaaki mullan alle.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Viisaampi Antero
ME OLIMME
Tilasto
Husu part 3
Pohjoismainen rasismi
suomen tiet
Sabatonin Talvisota poistettu
Tollasia pitää potkia päähän ja kovaa
Tupen rapinat
the king is dead
"And Finland loses again!"
Maiden whatsaappittelu
Poikuuden menetys osa 2
Suomi kisse
Perinneruoka
Sigurd Wettenhovi-Aspan sanajohdoksia
Suomen ja euroopan ensimmäiset naiskansanedustajat 1907