Anteeksi Repostnik, mutta näin tämä menee :p Anteeksi Repostnik, mutta näin tämä menee :p
venäläis perhe venäläis perhe
börheystrimmausta börheystrimmausta
GTA Tampere GTA Tampere
Pornhubin kommenttiosastosta päivää Pornhubin kommenttiosastosta päivää
Kippo kikkailua Kippo kikkailua
Luolasto Discord Luolasto Discord
Rötv :3 Rötv :3
Kuvakommentti Kuvakommentti
Videokokoelma Videokokoelma
Koiraa turpaan Koiraa turpaan
Evoluution alku Evoluution alku
Thanos Thanos
Fast and Furious Fast and Furious
Videoroolipelit Videoroolipelit
Juutalainen voltti Juutalainen voltti
olvi kiisu lurp olvi kiisu lurp
Ämmän kanssa Ämmän kanssa
Tarjoili Tarjoili
Leipomista Leipomista
vieläkö siinä seisot :3 vieläkö siinä seisot :3
Pamben tuleva waifu :D Pamben tuleva waifu :D
idiootti idiootti
Läskeilläkkö vai ei läskeillä? Läskeilläkkö vai ei läskeillä?
 994 näyttökertaa, 14 viestiä, 2.35 MB, 1 tiedosto, 02.02.2025 04:47:22
[ + 4 - | ]
👑 Katsotuin 02.02.2025.

Hah jutku jäi kiinni

[77659] [1000017560.mp4] [2.35 MB] [360x640] [42.44s] [] []

siionisti

 · 

jutku

(89)  · 

juutalaiset

(70)  · 

metkut

 · 

huijari

(21)  · 

uuniin

(27)  · 

koukkunokka

(9)
02.02.2025 05:44:52
#677920 [+3] Piilota Suosittele

4 vuotta linnaa ja $30,000 korvaukset.. en kuullut tuosta mitään mutta jos oli vain paikkojen sotkemista ja väärä todistus/vala niin miettiipähän.

02.02.2025 10:06:14
#677937 [+3] Piilota Suosittele

niin.. esimerkiksi suomessa tämä lusia-neito kuulemma sai tolkuttomasti vihjapostia.. noh tietenkin siinä sakissa on varmasti joitakuita oikeitakin rasisteja joukossa ja vihaisia suomenruotsalaisia, jotka kommentoi tyyliin, että lucian kuuluu olla vaalee.. mutta kuinka paljon siitä postista oli antifan ja kaltaistensa lähettämää? ku hoksasivat, että media alkoi rasseja mätkimään siitä... veikkaan että aika paljon.. koska keinoja antifatyypit ei kaihda jos on mahdollista saada vastakkainen porukka "huonoon huutoon" mediassa.

02.02.2025 15:03:01 | 15:04:13
#677969 [+2] Piilota Suosittele

>>677920 Töhertäminen ja sotkeminen tais olla vain se ns. syy lähteä avaamaan
koko hommaa. Siihen kylkeen kiihottaminen kansanryhmää vastaan, väärä todistus,
väärien todistusten tehtailu, ja viranomaisten resurssien täydellistä tuhlaamista,
jolle olis ollut varmaan oikeaakin käyttöä.

Eli yhteissumma kuulostaa aika oikealta.

02.02.2025 21:35:30
#678022 [+2] Piilota Suosittele

>>677920
Jos miettii että syyllinen ois ollu joku muu, ois varmaa tulli joku 20v linnaa ja 2m korvauksia :D
Mut oli omaa kansaa ni pikkasen piti hillitä mut ei silti uskaltanu antaa mitää 300$ sakkoja ja 2vko yhteiskuntapalvelua.

[ 14 viestiä | ]