37km tai 8 on just matkaa lähimmältä palstalta sahalle, mutta se on kyllä kuskin työ varmistaa kuorma nykyään joten 😑 Sitäpaitsi noi on sellua tai energiaa eli aivan sama.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Ironia
back to the future 8km/h edition :D
Apsuluttinen paha
rekkakuski kurwaili
hot wheels
Lumiukko
työturvallisuus
ihan normaali kolari
vauhdilla
Elokapina
liukasta
PUU eiku
chuck norrisin auto
hinausapu
Pakko ottaa!
fugg
Kun ammattikuski tekee töitä, niin muut voi koputella autoa