Pikku Myy miettii Pikku Myy miettii
:3~ O :3~ O
Tä? Tä?
pat,pat,pat pat,pat,pat
Sleipnir - Wir waren Kameraden Sleipnir - Wir waren Kameraden
elämä elämä
Kaliforniamies taas vauhdissa Kaliforniamies taas vauhdissa
harjoittelee vain miten tappaa harjoittelee vain miten tappaa
Ihana nainen Ihana nainen
nyt tulee jöötiä nyt tulee jöötiä
Afrikkalainen selfie Afrikkalainen selfie
Lups :3 Lups :3
Meksikon ninja Meksikon ninja
Carmageddon Columbia Motorbike Edition. Carmageddon Columbia Motorbike Edition.
Niin herqullista ruohoa. Niin herqullista ruohoa.
warm kitty,soft kitty.. warm kitty,soft kitty..
Kapitalismi Kapitalismi
Kesämies Kesämies
Puunkaato Puunkaato
Derp muotikenkä Derp muotikenkä
kevyttä nykimistä kevyttä nykimistä
Tomb Rainer Tomb Rainer
Herrasmieskärmes Herrasmieskärmes
Ristusperkele pesi tukkansa Ristusperkele pesi tukkansa
 520 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 05.03.2025 15:47:43
[ + 1 | ]

kommunisminjälkeinen aika

[78759] [a4acce71eb8336f1.jpg] [0.08 MB] [739x1141] [] []
a4acce71eb8336f1.jpg

kommunismi

(64)
05.03.2025 16:59:17
#684620 [+-] Piilota Suosittele

Tää on huvittavaa koska kommunismissa kansa on hallinto, eli siis tää jätkä aloittaa taistelemisen sitten kun kaikki asiat on hyvin eikä kenelläkään ole mitään valittamista.

Ihmiset on kovin kummallisia elukoita.

05.03.2025 21:47:16
#684682 [+-] Piilota Suosittele

Tuleeks toi sun makuuhuoneeseen yöllä jos kirjoitat kommunismia ihannoivia lausuntoja nettiin 🥰

ALL HEIL THE SOVIET RUSSIA, MARX, LENIN, STALIN, PING-PONG AND KIM!!

07.03.2025 21:31:31
#685122 [+-] Piilota Suosittele

>>684620
Näytä mulle kommunistihallinto missä ei ole diktaattoria.

ja kommunismi ei koskaan tule toimimaan, koska mukana on muuttuja nimeltä ihminen.

08.03.2025 10:30:48 | 10:33:27
#685213 [+-] Piilota Suosittele

>>685122
Marxilaisen talousajattelun pääopetus on se että elleivät työläiset hallitse tuotannon edellytyksiä, joku vedättää niitä(oligarkit, ultrarikkaat, papisto, armeija, diktaattori jne jne) eli toisinsanoen vähintään toimiva edustuksellinen demokratia on välttämätön edellytys kommunismille.

Ergo, kommunismia ei ole ollut koskaan olemassa muualla kuin ihmisten mielikuvituksessa ja propagandassa*.

* poislukien 'luonnontilassa' olevat alle dunbarin luvun jäävät heimot. Silloin yhteinen omistus ja egalitarismi on välttämättömyyksiä että yhteisö selviää.
Mutta välittömästi kun yhteisö tulee niin isoksi että kaikki eivät tunne kaikkia muita, on pakko joko hajottaa heimo tai vahvimman porukan väkivalloin pakottaa muut tekemään mitä käsketään. (they wuz first kingz)

[ 5 viestiä | ]