On vain yksi On vain yksi
B♂hemian Gayps♂dy B♂hemian Gayps♂dy
Recap väittelystä Recap väittelystä
Touko Pouko Touko Pouko
Kisulaulu Kisulaulu
Greta taas taas Greta taas taas
Vieläköhän sitä piriä? Vieläköhän sitä piriä?
Samariini tarjoilijana Samariini tarjoilijana
Siinä vääntelet nappuloita ku vauhtia on 340km/h Siinä vääntelet nappuloita ku vauhtia on 340km/h
Kansojen ystävyyttä Kansojen ystävyyttä
Anna nahkas Anna nahkas
kissojen kieltä kissojen kieltä
Reilukerho Reilukerho
THE SWORD OF DOOM (Kihachi Okamoto, 1966) - Ambush THE SWORD OF DOOM (Kihachi Okamoto, 1966) - Ambush
Dead Men Drinking Dead Men Drinking
Sharon Tate Sharon Tate
Men in tights: Bridge fight Men in tights: Bridge fight
? ?
Daddy Daddy
Sebastianin viikon kuumimmat Sebastianin viikon kuumimmat
slayer slayer
Demon City Shinjuku (Final Fight) Demon City Shinjuku (Final Fight)
Jetman Jetman
Panosauna, mansikka ja bileet Panosauna, mansikka ja bileet
 441 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 26.03.2025 18:53:52
[ + 3 | ]

motivaatiolause

[79541] [2f6ad393b5a5d546.jpg] [0.12 MB] [750x397] [] []
2f6ad393b5a5d546.jpg

nvidia

(6)  · 

rtx

27.03.2025 07:50:22 | 07:50:53
#688982 [+-] Piilota Suosittele

Mutta, voit tehdä omat sähkösi. Määritä kulutuksesi tuoton, sekä millä tavalla sähköä tuotat. Vähemmän sähköä kuluttavat laitteet maksavat usein enemmän.
Alkuinvestointi voi olla kova, riippuen paljonkin miten paljon ja miten haluat sitä käyttää.

Halvemmaksi voi tulla nopeasti 55 eur/kk + 79 eur/2 kk sähkön ostaminen sekä siirto.
Hinta perustuu omiin kulutuksiini. Omakotitaloasujalla voi olla joku 22kWh per päivä. Itselläni noin 11kWh. IT vie 7,89 kWh

[ 6 viestiä | ]