synkkä siiseli synkkä siiseli
hauskaa hauskaa
How to destroy fat acceptance How to destroy fat acceptance
Midnight - Fucking Speed and Darkness Midnight - Fucking Speed and Darkness
Koiran elämää Koiran elämää
Tanssii spurdojen kanssa Tanssii spurdojen kanssa
Pervitiini Pervitiini
Sally Field Sally Field
Elämän lisäosa. Elämän lisäosa.
Kahvihörppy Kahvihörppy
luuri luuri
minna jäätyi minna jäätyi
Buns Buns
Ei ole kirjaa uskollisempaa ystävää Ei ole kirjaa uskollisempaa ystävää
Loppuu se koronan levittäminen Loppuu se koronan levittäminen
Tsekkoslovakia Tsekkoslovakia
Pitihän se arvata Pitihän se arvata
Persut on työväenpuolue Persut on työväenpuolue
karvainen vittusaatana karvainen vittusaatana
Hyvää musiikkia Hyvää musiikkia
Pika-pika Pika-pika
Fingerpori Fingerpori
Doge Rasputin Doge Rasputin
miten mennä nukkumaan tehokkaasti miten mennä nukkumaan tehokkaasti
 487 näyttökertaa, 5 viestiä, 3.61 MB, 1 tiedosto, 31.03.2025 03:26:22
[ + 0 | ]

Tähä mennessä näin, nyt tuppakkatauko

[79797] [1000019144.jpg] [3.61 MB] [3048x4064] [] []
1000019144.jpg

31.03.2025 04:28:32
#690076 [+1] Piilota Suosittele

Siellä on taas teknofilia päällä. Tuo on surullista. Mutta hei kuule, eheyttämällä me saadaan sun tatti hilpastamaan ekaks nisäkkäisiin ja sitten lopulta vielä ihmisiin ja oikeasta sukupuolestakin vielä! Täh, eheytyshoidotko kielletään? No voihan ärrimurri. Mäkin tästä taidan painella takas parkkikselle harrastamaan seksiä roskalaatikoiden kanssa jos kerran moiset touhut ovat nykyään normalisoituja. Ei sillä, että mä oisin koskaan kiihottunu vaikka naapurin datsunista, mutta koska laki tulee näin määräämään niin pakkohan se vissiin sitten on.

31.03.2025 07:24:32
#690085 [+1] Piilota Suosittele

>>690079
Elämä ompi. Kattelisit sinäki välillä vanahoja Mikki Hiiri piirrettyjä. Tai no tietenkään et voi ku värkit on vasta valmistumisvaiheessa, mutta laita taltehen:



(ps. ny o euskunnasa joku runkkaamine päälä misä ne haluaa kieltää uskisten aivopesuleirit joilla ne piruntorjuntabunkkerin tyypit kuvittelee saavansa hinteistä heteroita)

31.03.2025 13:52:10 | 13:52:52
#690128 [+-] Piilota Suosittele

Eikö noin vanhan kotelon pitäisi olla beige väriltään? Virtalähde ylänurkassa jumalauta. Ja mihin korttiin riittää yksi kasipinninen pcie-virtsaliitin?

[ 5 viestiä | ]