australia australia
Kirsikka börhkakun päällä :3 Kirsikka börhkakun päällä :3
GTA irl GTA irl
Megara x Chel Megara x Chel
Räntäpömpytin HD Räntäpömpytin HD
larppaisitko kanssa mun? larppaisitko kanssa mun?
Suomen vanhin elvis-bändi Suomen vanhin elvis-bändi
@pamputin lähti @turpin kanssa reiveihin @pamputin lähti @turpin kanssa reiveihin
Ninja Ninja
Näin taltutetaan mustekalapupu Näin taltutetaan mustekalapupu
huga huga huga chaka huga huga huga chaka
Hieno kello Hieno kello
Ei nähnyt metsää puilta Ei nähnyt metsää puilta
Olet herkullinen leipä honey Olet herkullinen leipä honey
Oikeus on tapahtunut Oikeus on tapahtunut
Ja minuahan et akka heitä pihalle! Ja minuahan et akka heitä pihalle!
valkonaama valkonaama
Paha vaatturi Paha vaatturi
Afrikkalainen vei pyörän savannille Afrikkalainen vei pyörän savannille
Walkie talkie Walkie talkie
Karvinen ja börhinen Karvinen ja börhinen
Ota meidät vastaan, Suomi-kaunotar Ota meidät vastaan, Suomi-kaunotar
Kissakopteri Kissakopteri
Alas ja ylös Alas ja ylös
 594 näyttökertaa, 11 viestiä, 3.12 MB, 1 tiedosto, 11.04.2025 18:47:42
[ + 4 | ]

lentskaripoliisi

[80057] [4d6f1f7feb0105ad.mp4] [3.12 MB] [352x640] [34.55s] [] []

homo

(633)  · 

laiska

(16)  · 

lentokone

(101)
11.04.2025 20:11:13
#691811 [+2] Piilota Suosittele

Jos niillä ei saa olla asetta, niin kyllä 150-300 ihmistä pistää pari puukkojunkkaria kuriin, paitsi jenkit ja 9/11.

11.04.2025 20:49:34
#691835 [+-] Piilota Suosittele

Jotenkin tunne, että tuo hippi oikein ymmärrä pariakaan asiaa maailmasta.
Toisaalta olishan se oikeasti hauska nähdä, mitä tapahtuu jos oikeasti
rupeaa lennolla ryttyilemään.

14.04.2025 23:50:51 | 23:51:46
#692441 [+-] Piilota Suosittele

>>692438
Periaatteellisia ongelmia. Illassa menee tai meni helposti satasia eikä se ollut niin paha juttu, mutta tuollainen rahankiskominen on. No sinä varmaan urakoinesi tiedät rahankiskomisesta ja huonosta palvelusta.

En usko että osaat edes säästää vitun apina, kaikki vaan meneen mitä löytyy niin voi larpata päivän rikasta.

15.04.2025 02:31:36
#692520 [+-] Piilota Suosittele

>>692446
larppaat yritysjohtajaa

En larppaa, en ole minkään sortin yritysjohtaja. Sinua vaan vituttaa kun olen varakkaampi, mutta en leveile asialla.

Aika vitun tyhjää leveillä jollain "köyhien ongelmia" tällä vitun sivustolla varsinkin. Kukaan ei ota sitä edes ilkeytenä vaikka siksi sen tarkoitat, ja siksi arvon herra, lienette melkoinen mulkku ihan reaalielämässäkin.

25.04.2025 22:48:23
#694962 [+1] Piilota Suosittele

>>691811
Ennen 911 oli oletuksena et kaapparit haluaa lentää jonnekki kauas ja ehkä tehdä tilin siinä samalla.
911 iskut torneihin ja Pentagoniin ja kun niistä tuli siihen yhteen koneseen tieto niin tappelivat ihan perkeleesti ettei sillä lennetä mihinkään vaikka tiesivät itte kuolevansa samalla. Tippu tikkana pellolle se.

[ 11 viestiä | ]