kuka käski lopettaa kuka käski lopettaa
Pirihattu ja viinapää Pirihattu ja viinapää
Rasismin toimitusjohtaja Rasismin toimitusjohtaja
Jouluvalot Jouluvalot
en tiedä miksi nauroin en tiedä miksi nauroin
Kunnon luukku 17! Kunnon luukku 17!
Annan busun :3 Annan busun :3
Koskettavaa Koskettavaa
Kiiiskotus :3 Kiiiskotus :3
Päivän safkat Päivän safkat
Ajelulla Ajelulla
Jamal on aina mukana Jamal on aina mukana
tiernapojat tiernapojat
Hyvä nimi Hyvä nimi
Korvatunturin uudet apulaiset Korvatunturin uudet apulaiset
Keisarin vaipat Keisarin vaipat
Apina Apina
Luukku 17 Luukku 17
Gamer chairs Gamer chairs
Teputusta Teputusta
Deal with it!!! Deal with it!!!
hyvää kermaa :3 hyvää kermaa :3
Iso töks Iso töks
Hehe Hehe
 581 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.3 MB, 1 tiedosto, 16.04.2025 03:15:08
[ + 1 | ]

Granit

[80208] [1000010066.jpg] [0.3 MB] [1080x1620] [] []
1000010066.jpg

16.04.2025 15:10:22
#692824 [+3] Piilota Suosittele

minusta kirkon pitäisi olla yksityinen yhdistys joka toimii omilla varoillaan ilman verotusoikeutta ja muita yhteiskunnan koneistoja kuten virkamiespapistoa
sitten saisivat siellä täysi-ikäiset ihmiset minun puolestani palvoa tai vihkiä tahi kieltäytyä vihkimästä avioliittoon aivan keitä haluavat
toki tällaisen taikarituaalin tulos olisi sellaisenaan pätevä ainoastaan jeesuksen saatanan tai mikä se nyt sitten onkaan mitä palvovat silmissä mutta kyllähän se riittää
yhteiskunnalliset edut voidaan lunastaa erikseen vahvistamalla se maistraatissa mikä toki onnistuu vain jos se on muuten maan lakien mukainen

[ 2 viestiä | ]