kävi vieraissa kävi vieraissa
Herättää hieman kysymyksiä Herättää hieman kysymyksiä
pakko vastustaa... pakko vastustaa...
Slavaddin Slavaddin
valitse yksi valitse yksi
Arnoldsedän seikkailut 6 Arnoldsedän seikkailut 6
Kahvihörppy Kahvihörppy
Kuvakommentti Kuvakommentti
Kauppa Kauppa
Hampurilaispaikkoja Hampurilaispaikkoja
Luurin kanava 404 Luurin kanava 404
Kaapissa on natsi Kaapissa on natsi
Alien Alien
ann ann
juogse juogse
Kosto elää Kosto elää
EA fail EA fail
Harvinainen OG maalaus Æ:ltä Harvinainen OG maalaus Æ:ltä
Hyvä vidi Hyvä vidi
Tatuointi Tatuointi
Cvmcvmcvm Cvmcvmcvm
poop poop
luuri luuri
Catboykami Catboykami
 536 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.35 MB, 2 tiedostoa, 03.05.2025 20:59:27
[ + 2 - | ]

Lapsilisä ja vasemmisto

[80576] [tiedosto_1.png] [0.16 MB] [599x781] [] []
tiedosto_1.png
[80575] [tiedosto_2.jpg] [0.19 MB] [1024x892] [] []
tiedosto_2.jpg

vasemmisto

(216)  · 

hippi

(39)  · 

poliisi

(331)  · 

lapsilisä

03.05.2025 21:12:10
#696265 [+4] Piilota Suosittele

Pakolaisille ja pakolaistaustaisille neljänteen polveen tukien alentaminen ensimmäisestä lapsesta eksponentiaalisesti tai tämä maa on Suomen Kalifaatti tai täydellinen anarkia vuoteen 2100 mennessä.

03.05.2025 21:14:28
#696266 [+-] Piilota Suosittele

Koko lapsilisä pitäis poistaa ettei köyhät lisäänny! Lapsellekin pelkkää kurjuutta jos syntyy johonki alle 100k vuodes tienaavaan perheeseen.

08.05.2025 14:59:44
#696894 [+-] Piilota Suosittele

Lapsi voi myös käyttää isosisaruksensa vaatteita ja syödä häneltä jääneet ruuantähteet. Isoveli tai -sisko voi toimia lapsenvahtina, joten kuluja ei oikeastaan synny kuin ensimmäisestä lapsesta. Lapsilisä on vain köyhien ja muiden nyhveröiden turhaa paapomista.

[ 4 viestiä | ]