Kieku ja Kaiku Kieku ja Kaiku
gaybs ja gayway pelaamassa kiekkoa gaybs ja gayway pelaamassa kiekkoa
Tämä kuva kertoo maahanmuutosta Tämä kuva kertoo maahanmuutosta
ihmeelisesti lämmittää tämä paikka ihmeelisesti lämmittää tämä paikka
MeMiehet MeMiehet
Anubis noutaa kepin Anubis noutaa kepin
hyttynen hyttynen
ime sitä ime sitä
Mitä saisi olla... Mitä saisi olla...
Kuvakommentti seuraavalle kerralle kun sonja postaa Kuvakommentti seuraavalle kerralle kun sonja postaa
Hevonen joka toiselle kuoppaa kaivaa Hevonen joka toiselle kuoppaa kaivaa
Voi jeesus Voi jeesus
Noituri Noituri
siivoa nämä ihminen >:3 siivoa nämä ihminen >:3
audism audism
Deal with it!!! Deal with it!!!
Bojoing! Bojoing!
You wouldnt get it You wouldnt get it
Ossy apu apustaja Ossy apu apustaja
Gimme some clothes, you pervert! Gimme some clothes, you pervert!
salahuone salahuone
juomaa juomaa
Suppomiehen yllätys Suppomiehen yllätys
Mäy mäy mäy mäy mäy :3 Mäy mäy mäy mäy mäy :3
 571 näyttökertaa, 17 viestiä, 9.38 MB, 1 tiedosto, 07.06.2025 10:39:19
[ + 1 | ]

Pekonipizza

[81124] [tiedosto.mp4] [9.38 MB] [460x816] [72.54s] [] []

pekoni

(50)

pizza

(167)

ruoka

(403)

usa

(202)
07.06.2025 11:27:43
#701669 [+4] Piilota Suosittele

Voisin ihan silkasta uteliaisuudesta edes maistaa.
Loppupelissä kaikissa normaaleissakin kastikkeissa ja sooseissa
on rasvaa/öljyä hyvin suuri määrä, että jos pekoni itsessään
ei ihan öljystä tirise, niin ei tuossa loppupelissä niin paljoa
enemmän rasvaa ole kuin muutoin hyvin täytetyssä lihalätyssä.

07.06.2025 17:22:32
#701706 [+1] Piilota Suosittele

Not hungry. Valmisproteiinijuoma on niin täyttävää, että kaljakaan ei uppoa tarpeeksi nopeasti. Pitäs päästä Prismaan rullatuolilla tai jollain että voi ostaa Wheytä josta 30g sekottuu puoleen desiin vettä.

07.06.2025 21:22:47
#701744 [+-] Piilota Suosittele

>>701742
Siis valmisprotskupurkilla, kyllä ja proteiini pitää sitä muutenkin, mutta jo kolmessa litrassa kaljaa on ~15g proteiinia, sen kun kertoo kahdella ja vähän yli.

09.06.2025 18:16:53
#701968 [+-] Piilota Suosittele

>>701966
Ne valmisproteiinit joita myydään maitohyllyllä on oikeesti kusetusta.

Katsoppa kohdasta 6:40 eteenpäin, niin ymmärrät miten siinä kusetetaan. Nimenomaan, kun salimake bodari boy ei osaa jakolaskua. Tossa 7:50 eteenpäin myös kerrotaan, miten sun oma paska sisältää enemmän proteiinia kuin 20g

09.06.2025 19:09:08
#701989 [+-] Piilota Suosittele

>>701968
Tiedän, ei tartte ees kattua. Musta se on kuluttajien kusetusta mainostaa korkeaproteiinisina tuotteita joissa on oikeasti ihan vähän protskua. Vittu jos jossaki HK:n sinisessäkin on enemmän proteiinia kuin "proteiinivanukkaassa" niin haistakaapa paska siellä mainostoimistolla jokka kehittelee niitä purnukoiden tekstejä.

[ 17 viestiä | ]