Palaavan pelaajan etu Palaavan pelaajan etu
Pötköttelypaikka Pötköttelypaikka
Kuvakommentti Kuvakommentti
tehtävä tehtävä
Osu ja Uppos Osu ja Uppos
Narttu esiin Narttu esiin
prinsessa tornissa prinsessa tornissa
Nyt kävi näin Nyt kävi näin
suklaamuna suklaamuna
Talentti Talentti
on tämäkin työmaa on tämäkin työmaa
Hieno mies ja meloni Hieno mies ja meloni
Paranoid Paranoid
Greta-täti Greta-täti
Hutisalo taas Hutisalo taas
amerikkalaisissa elokuvissa pelastetaan maailma amerikkalaisissa elokuvissa pelastetaan maailma
Näkijätär Näkijätär
haavoittunut hiekkaneekeri haavoittunut hiekkaneekeri
SilliS Aguilee SilliS Aguilee
tämä taisi olla virhe <:3 tämä taisi olla virhe <:3
Hehe Hehe
Mausteinen jimi Mausteinen jimi
Vitsi uskiksille Vitsi uskiksille
Ok... Ok...
 531 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 28.06.2025 14:38:33
[ + 2 | ]

Mina laita huva yrjökebab ja sina suoda

[81524] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [738x770] [] []
tiedosto.jpg

osta

kebab

(59)

saatana

(132)
29.06.2025 00:16:58
#704307 [+2] Piilota Suosittele

Miksi aina rassisti vaitta minu ruoka vikanna? Tulla itse laitaa. Katoo ei rota ei hiri vai latia. Ja ma pesta kaiki valine putkiavaaja. Tyhma soomilaine aina kiusa.

29.06.2025 00:42:58
#704315 [+5] Piilota Suosittele

Varmaan arkipäivää useammassakin pizza & kebulassa, tarkastuksista onkin paljon iloa kun niistä ilmoitetaan etukäteen.

Vähän mausteita lisää ja "pahat" maut peittyy.

[ 3 viestiä | ]