miksi ei miksi ei
Tunnelmani kun avaan Luolaston etusivun Tunnelmani kun avaan Luolaston etusivun
Sitä hyvää keittoa Sitä hyvää keittoa
omenapuu-2 3/8 omenapuu-2 3/8
juuh elikkäs aamupala juuh elikkäs aamupala
Niin,eikös lapsena sanottu että jos kiusaa nii voi olla ihastunu Niin,eikös lapsena sanottu että jos kiusaa nii voi olla ihastunu
Istuskelen tässä vain :3 Istuskelen tässä vain :3
Thougt was horsy, bamboozled again Thougt was horsy, bamboozled again
"Meh" "Meh"
Työukkojen innovaatio Työukkojen innovaatio
hä? hä?
Kissan työ, lokoisa paikka ja psyykkausta Kissan työ, lokoisa paikka ja psyykkausta
treffit meni puihin treffit meni puihin
Ei mennyt niin kuin strömsössä Ei mennyt niin kuin strömsössä
Nigga broke my bike Nigga broke my bike
Tuukka Virtaperko -kokoelma 7 Tuukka Virtaperko -kokoelma 7
Tää voisi olla kummelin sketsi Tää voisi olla kummelin sketsi
leffa leffa
Koiran evoluutio Koiran evoluutio
Patalappujen paluu: Kuolion pihat Patalappujen paluu: Kuolion pihat
Tarja Tarja
Metripizza Metripizza
Paskaa palvelua Paskaa palvelua
Niilo22 rupeaa lähettämään 4k fideoustia? Niilo22 rupeaa lähettämään 4k fideoustia?
 497 näyttökertaa, 5 viestiä, 3.97 MB, 1 tiedosto, 25.07.2025 16:07:51
[ + 0 | ]

Isän vapaapäivä

[81975] [Enter_at_your_own_risk_?.mp4] [3.97 MB] [360x640] [60.00s] [] []

northvalleygroup

 · 

vapaapäivä

 · 

herätys

(40)  · 

isä

(77)  · 

takaa-ajo

(6)
26.07.2025 11:17:27
#708434 [+1] Piilota Suosittele

>>708288
Noi o jotain tiktok videoita. Ei niide perusteella voi kertoa asuuko missä :D Ite ainaki käyn jonku 5 kertaa porukoil joka vuos tai jotai ni jos tekisin siel tiktokin ni tarkottaako et asun siel? Tai jos teen tiktokin kaverin luona, ni asunko sillo kaverilla :D?

Mutta joo voihan toi asua, mutta melkonen johtopäätös tiktok videosta ku veikkaisin että noi o niinku huumoril tehty ja esittää jotain lasta. Tai ehkä noi ei esitä mitään vaa kuvaa todellisuutta.

29.07.2025 13:16:53
#708889 [+-] Piilota Suosittele

>>708288

Entinen naapuri, joka muutti 8 vuotta sitten lahteen vuokra omakotitaloon. Bussikuskeja kaikki. Perheen isä, joka kuollut oli myös bussikuski. Koko suku on bussikuskia. Toivat kerran näytille sen laulavan bussikuskin talonyhtiön juhliin. Kertoi vitsejä sun muuta. Olin kerran 63:ssa sen kyydissäkin. Rupesi pitämään esittelyä helsingistä ajolunsa aikana. :)

Mutta joo, tuo perhe niin tytär sekä poika asuvat vielä äitinsä helmassa. 40 & 45 vuotiaita.

[ 5 viestiä | ]