Ei vituta (Calvin, ma 26.12.2011) Ei vituta (Calvin, ma 26.12.2011)
Hessu pulassa. Hessu pulassa.
SM-suunnistus SM-suunnistus
Akun kohtalo Akun kohtalo
Ymmärrän kaiken nyt :3 Ymmärrän kaiken nyt :3
Valas ajautui rannalle Valas ajautui rannalle
97 97
Oodi NN:lle Oodi NN:lle
Paska puhetta mutta... Paska puhetta mutta...
>uhrilammasassburgerhattuteleportaatiojäbä :D (spray) >uhrilammasassburgerhattuteleportaatiojäbä :D (spray)
Cats & Robots Cats & Robots
Yöksi kotiin Yöksi kotiin
Rappio Joni (Uraani, to 10.6.2010) Rappio Joni (Uraani, to 10.6.2010)
mennäänkö jo teille;? mennäänkö jo teille;?
Tätä mieltä >:3 Tätä mieltä >:3
Itsenäisyyspäivä. Itsenäisyyspäivä.
Kiinteistönvälittäjä Kiinteistönvälittäjä
Tämä on halkopino. - No niin ilmeisesti on. :3 Tämä on halkopino. - No niin ilmeisesti on. :3
Lampunhenki Lampunhenki
Luolastolaisten ferrarit Luolastolaisten ferrarit
Draw yourself - Antero Draw yourself - Antero
Ducati Ducati
Terveydeksi Terveydeksi
Piti selfie lähettää ( ͡° ͜ʖ ͡°) Piti selfie lähettää ( ͡° ͜ʖ ͡°)
 521 näyttökertaa, 17 viestiä, 5.7 MB, 1 tiedosto, 30.07.2025 17:40:50
[ + 1 | ]

V69 ravit käynnissä!


strutsi

(7)  · 

kilparata

 · 

vermo

 · 

urheilu

(24)  · 

wtf

(135)  · 

kuopion ravit

31.07.2025 00:13:33
#709258 [+1] Piilota Suosittele

>>709246
No tokkiinsa ja niillä on ihan helevetin voimakkaat jalat. Ilmeisesti ovat kuitenki vähän rauhallisempia ku kasuaarit. Niiden bravuurina on kait yks kaks hypätä kohti ja kynsillä viiltää pötsi auki rintalastasta munaskuihin saakka.

02.08.2025 03:57:21
#709648 [+-] Piilota Suosittele

>>709633
Koko saatanan Australia pitäis nukettaa ku siellä ei oo mitään mitä ihmiskunta jäis kaipaamaan. Ja varmuuden vuoksi vielä merialueet rannikolta 1 000 kilsan säteellä kans lasiksi.

02.08.2025 23:20:31
#709838 [+-] Piilota Suosittele

>>709648
Ihmiset siellä ovat valkoihoisia pääosin. Rikollisten perillisiä, ja siksi siellä on niin rankka laki, määräykset ja maahanmuuttopolitiikka.

03.08.2025 00:56:21
#709871 [+-] Piilota Suosittele

>>709838
Siinä taas yks hyvä syy hävittää koko helevetin esikartano. Tai no sen verran rajotan, että antaa Uuden-Seelannin olla rauhassa ku Xena asuu siellä.

[ 17 viestiä | ]