Tää on paras! Tää on paras!
Jos black metal ei maistu Jos black metal ei maistu
Jonne sai asiimovin Jonne sai asiimovin
ismo ismo
Rattijuoppo Rattijuoppo
teen itse lusikkauistimen part1 teen itse lusikkauistimen part1
Kiina vs. USA Kiina vs. USA
Newborn thot Newborn thot
Luvatun kansan eväät :-----------DD Luvatun kansan eväät :-----------DD
Hapsin googlehaut Hapsin googlehaut
true love true love
Laavalasimiekka Laavalasimiekka
Surufuu Surufuu
ruåtsin vihervasemmisto väläyttää ruåtsin vihervasemmisto väläyttää
Kartta Kartta
Sattuuhan sitä Sattuuhan sitä
Nutella Nooan meriseikkailu (Gen 609.34) Nutella Nooan meriseikkailu (Gen 609.34)
Menisin retkuun :3 Menisin retkuun :3
laskuvesi laskuvesi
Ei kääntymystä kuolinvuoteella Ei kääntymystä kuolinvuoteella
Idiootti Idiootti
Miro Miro
Muistutus Muistutus
Jenkkilipun salaisuudet Jenkkilipun salaisuudet
 436 näyttökertaa, 2 viestiä, 1.72 MB, 1 tiedosto, 02.08.2025 16:06:18
[ + 1 | ]

läpileikkaus helsingin kaupungin vuokrataloihin

[82111] [d81b5087a96ed969.mp4] [1.72 MB] [960x960] [41.03s] [] []

heka

 · 

neekeri

(1402)  · 

zoomer

(13)  · 

boomer

(36)  · 

doomer

02.08.2025 21:03:49
#709806 [+3] Piilota Suosittele

Ei ole edes vielä paha, jos vertaa TVA:n kuoppamäen kämppiin +20v sitten.
Alakerta 1, alvariinsa tappeleva sekakäyttö pariskunta joka majoitti nisti kavereitaan.
Alakerta 2, sisällä röökannut 3:n kissan pariskunta, joiden kissat vähän väliä rappukäytävässä, tai takapihalla karkuteillä.
Seinänaapuri 1, rakennustyö ryssä, joka veti viinaa ja kuunteli konemusaa viikonloput läpi.
Seinänaapuri 2, kurdi jolla välillä käsittämättömiä raivokohtauksia, asui yksin, mutta vittu mikä meteli siitä aina välillä lähti kun ukko huusi ja paiskoi tavaraa yksinään.
Yläkerran 1, vanhempi manne pari joiden jälkikasvu kävi vähintään kerran viikossa vanhusten luona ja meteli oli sen mukainen.
Yläkerran 2, vanha tärrä mummeli jota näki ehkä kerran viikossa / kk:ssa kun lähti taksilla terkkariin tai kauppaan.
Yläkerran 3, somppu ukko jonka kaverit tuli välillä kylään ja se mölötys klo 02:00-04:00 yöllä pisti muutaman kerran soittamaan herwoodin korkeakoulun opiskelijat paikalle harjoittelemaan kotihälytys tehtävää.

[ 2 viestiä | ]