Brushie brushie :3 Brushie brushie :3
Yritti väistää ;______; Yritti väistää ;______;
Pileet pystyyn Pileet pystyyn
PeliLogiikka - Half Life [1998] PeliLogiikka - Half Life [1998]
Aah... lauantai. Aah... lauantai.
7.Paint-joulukalenteriluukku 7.Paint-joulukalenteriluukku
ylvästä ylvästä
muistoja muistoja
100v 100v
Avaus Avaus
Pohjoinen börf :3 Pohjoinen börf :3
''S'' stands for? ''S'' stands for?
Suomalainen huligaani. Suomalainen huligaani.
Läski Paska käy nettitreffeillä Läski Paska käy nettitreffeillä
Joo, aika hyvä Joo, aika hyvä
Krapulapaska Krapulapaska
Ystävyysvaltiossa juhlitaan Ystävyysvaltiossa juhlitaan
Gordonille ei ryttyillä Gordonille ei ryttyillä
Vähättelytaktiikan kannattaja Vähättelytaktiikan kannattaja
Oh shit, I'm sorry Oh shit, I'm sorry
Nimellä pätkästy Nimellä pätkästy
8liivit on paras 8liivit on paras
Tein itse ja säästin Tein itse ja säästin
sätiedotus sätiedotus
 489 näyttökertaa, 5 viestiä, 2.07 MB, 1 tiedosto, 05.08.2025 19:31:35
[ + 3 | ]

kaupoilla

[82185] [c33056eaccebe9c4.mp4] [2.07 MB] [360x476] [18.33s] [] []

inva

(5)  · 

paino

(15)
13.08.2025 09:20:26
#711550 [+-] Piilota Suosittele

>>710252

Ainakin tarakka hajosi varmasti. Lisäksi pyörät saivat osumaa, joten maksuvuoro odottaa. SEkä myötähäpeä. Toki tommoiset eivät siitä välitä hevon vittujakaan. Mutta maksutaakkaa saattaa vähän vielä vaikuttaa. Varsinkin jos kulkupeli oli toisen.

[ 5 viestiä | ]