Asiakirjat pääsivät hukkumaan, mutta ei hätää. Jokainen on insinööri, jotka tuovat helpotusta valtavaan insinööripulaan. Joka kolmas on muuten dippainssi.
Jos et uso, olet rasisti!
[
4 viestiä
|
]
⭰
Virtanen
sähköinsinööri
soti et mä oon valkone :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
ghettoajelua
neeeekeeeeeriiiii
suklaatakaa
rasismi
Indian Snoop Dogg
Hyvät hinkit
uusi naapuri
kätevä vessa
rikkaus
Simpsonit ennusti tämänkin matsin
neekeri
ei ollutkaan manne
Poliittisesti epäkorrekteja vitsejä joita CIS-Mies ei voi kertoa