Sillävälin saksassa Sillävälin saksassa
Kissa Kissa
Herra konstaapeli, vauhti on suhteellista Herra konstaapeli, vauhti on suhteellista
Taidetta Taidetta
Vakavaa tankkipelaamista Vakavaa tankkipelaamista
Seppo Valametilla Seppo Valametilla
Pariisin lääkärit, insinöörit jne Pariisin lääkärit, insinöörit jne
Katso tää Katso tää
Milf Milf
Lohikärmes Lohikärmes
Kumpaa panisit? Ja minkä kyydissä? Kumpaa panisit? Ja minkä kyydissä?
Pojat hei, lihaa tarjolla! Pojat hei, lihaa tarjolla!
Eläinrakas Fuhrer Eläinrakas Fuhrer
Se on kyllä vaarana Se on kyllä vaarana
Hilfe mir, herr kommissar! Hilfe mir, herr kommissar!
Hemuli Hemuli
George Floyd - Undah Da Knee George Floyd - Undah Da Knee
Jack Daniels Jack Daniels
Pennut ei mun pelitunteja saa asdfglol Pennut ei mun pelitunteja saa asdfglol
Luolastolainen teki taidetta Luolastolainen teki taidetta
Fuck christ oy 3 Fuck christ oy 3
pullo olvia ja makkaraa pullo olvia ja makkaraa
Mikä vitun ampuma-alue? Mikä vitun ampuma-alue?
kuppilat kiertoradalle kuppilat kiertoradalle
 638 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.7 MB, 5 tiedostoa, 18.09.2025 01:28:50
[ + 7 - | ]
👑 Katsotuin 18.09.2025.

Negroidit

[83135] [tiedosto_1.png] [0.24 MB] [595x1123] [] []
tiedosto_1.png
[83134] [tiedosto_2.jpg] [0.14 MB] [1419x521] [] []
tiedosto_2.jpg
[83133] [tiedosto_3.jpg] [0.23 MB] [825x1600] [] []
tiedosto_3.jpg
[83132] [tiedosto_4.jpg] [0.06 MB] [643x900] [] []
tiedosto_4.jpg
[83131] [tiedosto_5.png] [0.03 MB] [608x368] [] []
tiedosto_5.png

neekeri

(1402)  · 

sdp

(559)
18.09.2025 05:40:58
#717704 [+-] Piilota Suosittele

Puolueiden kannatus vieraskielisten keskuudessa.
Otanta 1200, joista 550 vastasi puoluekannatukseen.
Virhemarginaali koko sakista 4.5%

18.09.2025 16:07:03
#717752 [+5] Piilota Suosittele

Taitaa olla 3kk lomat aika harvinaisia. Ja viel siivoja :D Oikee osaajien osaaja :D
Ton ekan twiitin on pakko olla sarkasmia. Onhan?

18.09.2025 20:14:38
#717805 [+3] Piilota Suosittele

>>717752
Vuorenpäällä on helevetin hauskoja twiittejä. Välillä saa nauraa jo ääneen. Toinen hyvä on Keijo Kaarisade. Aivan loistavaa settiä :D Kerran se kirjotti Husun Sanomiin mielipidekirjoituksen vassarifemakkona missä se selitti aivan sekavia ja kehu sateenkaarimuslimeita ja ties mitä. Sehän meni läpi ja puoli nettiä alko heti kyseleen siltä, että oliko tää taas sun Keijotus? Ootti päivän pari ja myönti niin johan riemu repes.

Hesari kuuli siitä jälkikäteen ja ne poisti sen "mielipidekirjotuksen" netistä ja rupes uliseen, että heitä on johdettu harhaan ja huijattu pahuus mielessä!! Mutta se aivan seinähullu kirjoitus oli kuitenkin HS:n mielestä niin vitun hyvä, woke ja progressiivinen, että julkasivat sen ja olivat oikein ylpeitä siitä :D :D

18.09.2025 20:30:36
#717814 [+-] Piilota Suosittele

>>717776
Kumpaan ei 😩

>>717805
Mjoo keijolta oon nähny kyl iha hyvää settii. Toi twiitti on kyllä sellanen että joku oikeesti varmasti ajattelee noin... Toisaalta sarkasmihan siinä haissoo.

18.09.2025 21:07:39
#717820 [+2] Piilota Suosittele

>>717814
Vuorenpää on lakiäijä pohjoisesta ja sillä on konsulttifirma keikkavelotuksia varten. Aina ku se kirjottaa jotakin Lakipalvelu Signum Oy:stä niin on aika kaivaa popparit esiin kommentteja lukiessa. Saattaa vaikka sanoa jotain, että hän erottaa jokaisen Signumin työntekijän joka maksaa ammattiliittomaksuja. Jumalauta, että jokku vetää herneen nokkaan, rupee kaiveleen sen omistaman firman tietoja ja ulisee menemään että sä rikot lakia vitun homoperse :D

https://x.com/MikkoVuorenpaa

[ 12 viestiä | ]