tämä sattuu sieluun tämä sattuu sieluun
Loppuu se nauru saatana Loppuu se nauru saatana
ihana nainen ihana nainen
Hobittijahti Hobittijahti
Ollaan teijän puolella t. cucks Ollaan teijän puolella t. cucks
jeccu jeccu
puu villa pelto puu villa pelto
Yhyy oon uhri saan tehdä mitä haluun Yhyy oon uhri saan tehdä mitä haluun
Benis Benis
Bobby meets Dr.Hamilton Bobby meets Dr.Hamilton
Herrasmiehen elkeet Herrasmiehen elkeet
vitun paskapää vitun paskapää
Arvaa kuka? Arvaa kuka?
Trumpin photo-op Trumpin photo-op
Nyt kävi näin :D Nyt kävi näin :D
Veronica Bielik Veronica Bielik
Börh! Börh!
Hyvä syy pelätä pimpotusta Hyvä syy pelätä pimpotusta
heiluri :3 heiluri :3
RESPECT RESPECT
tuli muurahaiset tuli muurahaiset
Keskustan rehellisin lautakauppias Keskustan rehellisin lautakauppias
Palvelu ei toimi vast. Palvelu ei toimi vast.
höhöhö höhöhö
 397 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.7 MB, 1 tiedosto, 08.11.2025 12:50:48
[ + 1 | ]

tankkaamassa

[84364] [6a8d1ba0e299d60b.mp4] [0.7 MB] [460x768] [7.11s] [] []

tankkaus

(10)  · 

armeija

(128)  · 

jet fuel

08.11.2025 14:04:14
#726063 [+1] Piilota Suosittele

Jetfuel on käytännössä dieseliä.
Jenkkien militaarivehkeet taitaa olla järestään säädetty/tehty niin, että ne käy
joko tuolla lentokerosiinillä tai tavan dieselillä logistiikan helpottamiseksi, ettei
tarvi roudata, kuin yhtä polttoainetyyppiä.

08.11.2025 14:43:47
#726076 [+1] Piilota Suosittele

>>726063
Monet käy paloviinalla ja sitten vastaavasti ryssien 92 bensiinillä. Dieselkoneet ei oo niin nuukia, tankkasin ite bensaa 18-vuotiaana dieseliin kun en yleensä ajanut kouluun pakulla, niin piti sitten venata, että saan siihen vähän dieseliä sekaan ja sillä on nyt 22v päästä ajettu miljoonakilometriä ja hyvin pyörii paitsi jarrut on paskana ja alapohja on ruostesuojattu.

10.11.2025 17:54:49
#726359 [+1] Piilota Suosittele

>>726063
Noissahan on vitusti ongelmia edelleen. Syövät ihan vittuna polttoainetta, panssarointi on puutteellista sekä varsinkin tienvarsipommit oli afghoissa sekä irakissa helvetin iso ongelma. Onhan noita valmistettu sen jälkeen paremmalla panssaroinnilla joo, mutta MRAP:it on korvaamassa noita vähän kaikkialla. Toki, kyllä hummereitakin edelleen on käytössä, mutta se ei oikein ole missään erityisen hyvässä asemassa MRAP:iin verrattuna.

[ 5 viestiä | ]